תקשורת ומדיה

"הצל" תוקף "השמלאניות הפמינסטיות שותקות"

על רקע סיפור החיילת הנאנסת, "הצל" תוקף בפוסט את "נשות השמאל" ומאשימן בצביעות
מערכת ice |  2
יואב אליאסי - הצל (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
על רקע פרשת הכדורגלנים מיכה ואצילי מחד, ופרשת החיילת הנאנסת מכלא גלבוע מאידך, מפרסם יואב אליאסי, הידוע בכינויו "הצל" פוסט אגרסיבי כהרגלו. בפרסום הוא מאשים את מירב מיכאלי ותמר זנדברג (כייצוג כולל של פוליטיקאיות פמיניסטיות ופמיניסטיות בכלל) בכך שהן מתייחסות רק לפרשייה הראשונה ומתעלמות מהשנייה. 
"כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים על זה שהפכו סוהרות שלנו לשפחות מין של מחבלים
וה0מאלניות הפמנ0טיות שלנו בדממה" הוא כותב (שגיאות הכתיב במקור). " כבר תקופה שהן (הסוהרות) זועקות שמשהו ישלם על הסרסור הזה בחיילות כדי לרצות רוצחים ושהאמת תצא לאור וה0מאלניות הפמנ0טיות שותקות. והיום מסתבר שזה לא רק הטרדה מינית אלא אונס על מלא .."
"וה0מאלניות, הפרוגר0יביות,הפמנ0טיות, שעומדות בראש שדולות הנשים בדממה, מישהו יכול להסביר לי למה? ... עזבו כולנו מבינים בדיוק למה ! נ.ב מרב מיכאלי על פרשת הכדורגלנים כן הגיבה היום!". כותב הצל בפוסט והוסיף תמונות של זנדברג ומיכאלי כשעל פיהן סרט הדבקה. 
נכון למועד כתיבת הכתבה, מיכאלי וזנדברג אכן לא הגיבו ברשתות החברתיות על פרשת הסרסור בכלא גלבוע, וגם בעמודים פמיניסטיים מובילים לא נרשמה תגובה אך גם מנהיגי מפלגות ימין כמו נתניהו, אריה דרעי או מירי רגב לא התייחסו עד עתה לפרשה. ראש המפלגה היחיד שהגיב בנושא הוא בצלאל סמוטריץ', ראש הציונות הדתית שהביע "זעזוע עמוק וזעם אדיר". כמו גם חברו למפלגה איתמר בן גביר, שתרם כסף לקמפיין המימון שנפתח לטובת החיילת הנאנסת. גם השר לביטחון פנים עומר בר לב הגיב באיחור והצהיר שיפעל ביד קשה מול "הפרסומים המחרידים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה
    סגור
  • 1.
    The left and democracy are two separate worlds (ל"ת)
    obama the firrer 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור