תקשורת ומדיה

לינוי בר גפן תוקפת: "אסור לו לחזור לכנסת גם עוד 50 שנה"

לינוי בר גפן זועמת על חברי הכנסת שהואשמו בפלילים וחזרו לכהן בתפקידם. "הכנסת היא לא מוסד לשיקום האסיר". מה דעתכם?
מערכת ice |  43
לינוי בר גפן (צילום אלעד ברנגה)
אשת התקשורת והפעילה החברתית לינוי בר גפן תוקפת בפוסט חריף את חברי הכנסת שהואשמו בעבירות, ישבו במאסר, ולאחר מכן חזרו לכנסת ולממשלה.
"אף אדם שהורשע בפלילים לא צריך להפוך לחבר כנסת או שר. גם אם עברו חמישים שנה." כתבה בפייסבוק שלה. "אף נאשם בפלילים לא אמור להישאר חבר כנסת או שר. יזוכה? יחזור, יורשע? לא יבחר עוד לעולם. הרשות המחוקקת והמבצעת אינן הרשות לשיקום האסיר. עד כדי כך פשוט."
 
בהמשך הפוסט היא עקצה כמה חברי כנסת מימין, "באופן מדהים אותם אנשים שדורשים החמרת ענישה לעבריינים, בעיקר בעבירות מסויימות (רמז: כל מה שמזוהה עם ערבים) הם בדיוק אותם אנשים שמלהגים על "אבל הוא החזיר את חובו לחברה! מותר להיבחר, זו זכות קדושה!" (אלא אם הוא ערבי, כמובן). אז לא. הפוך."
 
בר גפן מסכמת: "מאסר צריך להיות האופציה האחרונה, שיקום ממושך - הראשונה. בחירה לכנסת או לממשלה? רק למי שמציג עבר נקי."
לפני היציאה לבחירות, כאשר תבע ח"כ ניר אורבך את הביטוי "הניסוי אתכם נכשל", בר גפן לא ראתה בעין יפה את ההתבטאויות הללו, וכתבה בפייסבוק שלה, "אין משפט אדנותי, שחצני, גזעני ודוחה יותר מ"הניסוי נכשל", כאילו אזרחות ושותפות קואליציונית של חמישית מתושבי ישראל זה פרס על התנהגות טובה שגם אפשר לקחת."
תגובות לכתבה(43):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    כל חברי הכנסת מוחזקים בגרון, צריך להפסיק את זה מייד!
    אכיפה בררנית 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אגב כולל הגוש השמאלי, לכולם יש שלדים בארון רובם תיקים תפורים ומוכנים ליום שחור. מילה אחת "ימנית מידי", והוא מוצא את עצמו תחת חקירות, כך אי אפשר לנהל מדינה.
    סגור
  • 29.
    מי זו? שמעתי צרצרים (ל"ת)
    שלומי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    צודקת לחלוטין. אדם עם רישום פלילי לא יכול להשיג עבודה
    מירב 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל בכנסת? בממשלה? אין בעיה. בכלל.
    סגור
  • 27.
    לינוי כל יציאתך היא חד צדדית
    א.א.חיפה 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כי עדהשחא אשמע מכל השמאל יוצא על ראש הממשלה בנט על בנית ביתו כמבצר ועלה לנו לציבור חמישי מיליון. כל התקשורת שותקת לא יוצאת עליות גם על לפיד על הקרן שתרמה למען קידום הספר של ליהיה. אז שחיתות עש בשני הצדדים. אני רוצה שניקוי שחיתות בכל המשרדים ממשלה,מערכת המשפטית ,הפרקליטות ,בצבא ובמשטרה. כולם שווה שהם ימניים ואו שמאלנים ולא חד צדדי הימין. רקבון יש גם בשמאל . אז בלי עקיצות . אז ברגע שיהיה שווה. אפשר לדבר אבל לא רק על הימין כי רקבון יש בשניהם.
    סגור
  • אתה לא מבין
    גר 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קשור מה שאתה כותב מדובר על אנשים שהורשעו בבית משפט וגם ישבו בכלא אם לא אמורים לשבת בכנסת ישראל על זה היא כותבת
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    אם לא היתה רדיפה סלקטיבית
    יוסי 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הייתי מסכים איתך
    סגור
  • מה לעשות שרוב האשמים טהנאשמים מצד אחד........... (ל"ת)
    משה 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    תגובה (ל"ת)
    כהן אנקה 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    בר גפן ? תעשי טובה לכי חפשי אותי בשירותים (ל"ת)
    קיבוצניק 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • טיפש
    גר 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובת טיפש !
    סגור
  • צודקת!!!!! (ל"ת)
    מירית 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 23.
    מה עם אלה שנהנים מעדיפה בררנית ?
    אילנה שניאור 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה עם שרים ח"כ "שלא זכו" לחקירות ? ואלה עכיפה בררנית הצילה אותם ?
    סגור
  • צביעות
    אלונה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יש אנשים בכנסת ובממשלה שהיו צריכים מסמן להיחקר ןלהישפט ומכיוון שהם בצד הנכון מניחים להם. מה איתם?
    סגור
  • 22.
    בר גפן
    שוש 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כל כך צודקת.
    סגור
  • 21.
    בר גפן
    קלייר 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא שמעתי אותך, תורמת איזה תחקיר על פשעים של חברי כנסת שטוייחו, קחי יוזמה ותעשי מעשה . יש לך את סער, גנץ, מאיר כהן, ועוד עוד. קחי דוגמא מאיילה חסון, ותיזמי תחקיר. תפתיעי אותנו את עיתונאית. ואולי תגלי מי אלה שמנהלים לנו את המדינה.
    סגור
  • 20.
    צודקת
    רמי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני מסכים אם כל מילה זה לא סדנאות לשיקום האסיר וזה לא קבוצת גמילה מי שגהב והואשם בפלילים שיעשה משהו אחר אבל לא יהיה בכנסת די לשחיתות הזאת
    סגור
  • 19.
    גברת גפן: אם לא הבנת בוחרי הליכוד כנראה אוהבים
    ייייייישששששש 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חברי כנסת שהואשמו בפלילים
    סגור
  • 18.
    כל מילה בסלע-נבחרי ציבור נקיי עבר- פלילי,מישפטי .דוגמא! (ל"ת)
    אמירה 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 17.
    נכון (ל"ת)
    רננה 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    הליכוד בונה רשימת פורצים, חוטפים והשד עוד מה עוד (ל"ת)
    חיים 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אסור לחבר כנסת להיבחר בשום תפקיד צבורי אם הוא נאשם . (ל"ת)
    ניסן 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15.
    ליברמן .......... (ל"ת)
    קסטנר בירקנאו 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    הנבערות הססמאלנית הלפידיוטית בהתגלמותה
    אילן האקדמאי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    העבירות של הערבים הם לאומניות נטו, לא רק פליליות, אבל לינוי המזרחית המתייפיפת נואשת לכל מנדט אוויר לחמצן הפוליטי הרעיל שלה לא מבחינה בהבדל. עם דרעי הגנב הייתה עושה קואליציה , עם ליברמן שהעדים נגדו נרצחו ברוסיה ובתו מיליונרית בלי שתעבוד היא עשתה קואליציה, כל גנב ומושחת ורוצח יתאים לה לקואליציית סססמאל מזרחית ריקנית
    סגור
  • 13.
    ביזיון
    מאיר מויאל 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לינוי צודקת במאת האחוזים, למרות היתרון היחידי שינבע מכך שישיבות "הפרלמנט" יוזלו משמעותית, באם יועברו לכלא. מנהיגנו שכחו מה זו בושה וכלימה, ניתן לייחס השפעה זו לזה שעמד בראש.
    סגור
  • 12.
    מי את בכלל? אפס מאופסת מתנשאת
    ארטיום 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 13
    עכשיו יקומו כל "אדוני המדינה" פאקינג 2 אחוז שמחזיק את כל המדינה הזאת בביצים.. אבל אל תדאגו עוד מעט תהיה הפיכה ולהם נשחרר כדור בתוך הראש
    סגור
  • תתבישי לך
    גיל 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מי את שתחליטי ? את הרשות השופטת ? את בושה
    סגור
  • 11.
    נכון!
    נתיק 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כמה קשה להבין את המסר הפשוט הזה? פושע שהורשע בפלילים לא ראוי לייצג ציבור
    סגור
  • 10.
    כללי משחק
    יזהר רגב 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מסכים במאה אחוז. עברין מורשה אולי זכאי לשיקום, תלוי בעברה ובחומרתה, אבל בוודאי לא לכהן בתפקידים ציבוריים וממלכתיים.
    סגור
  • 9.
    מגישה/מחנכת?
    מגן דוד 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 12
    תפקיד מגיש/ה להעביר אינפורמציה, לא חינוך מחדש, בוודאי להתחלק בדעתה עם הצופים/מאזינים, ומעניין האם הייתה מסרבת לראיין את אולמרט למשל?
    סגור
  • לא אותו דבר
    נתיק 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפי מה קבעת מהו תפקיד המגישה? קודם כל לינוי בר גפן אינה מגישה אלא אשת תקשורת וככזו זהו בדיוק תפקידה להציג דעות, שלה ושל אחרים, באמצעי התקשורת. שנית, אין דומה ראיון עם פושע לכהונה בכנסת
    סגור
  • 8.
    מה כבר אפשר ללמוד ממגישה סמולנית? (ל"ת)
    דורון 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 7.
    וככה גם נראה פרצופה
    יערה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    של הכנסת ובקררוב אלה יהיו פני הממשלה, אם תוחלף
    סגור
  • 6.
    על דעת
    יורם ברט 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לינוי בר גפן נאשם בפלילים כמוהו כאשם. מוזר שחברי הועדה שהביאה לחקיקת חוק יסוד הממשלה חשבו אחרת וקבעו שלא רק שרשאי להמשיך בתפקידו, הוסיפו ופסקו שאם הוא ראש הממשלה, הוא רשאי להמשיך גם אם יורשע וערעורו על הערעור טרם הסתיים בהרשעה. מה מבינים אותם חברי כנסת שאישרו חוק כזה מול חוכמתה האינסופית דל הבר גפן? בינינו, לו דובר בר"מ מטעם השמאל, היתה בר גפן מכשירה אותו בק"נ טעמים. למה עיתונאים הם כל כך רדודים?
    סגור
  • רדוד בעצמך
    נתיק 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אם תקרא לעומק את הטענה הרי שמדובר במי שכבר הורשע, לא בנאשם.
    סגור
  • אתה מצפה מביביסט לדעת קרוא וכתוב
    gri 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז עוד להבין את הנקרא???
    סגור
  • 5.
    וככה גם נראה פרצופה
    יערה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    של הכנסת ובקררוב אלה יהיו פני הממשלה, אם תוחלף
    סגור
  • 4.
    הכנסת תהיה ריקה...!
    יהודית 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד שיתפסו את כל חברי הכנסת בפלילים זה ענין של זמן, הם כולם לשעבר או לעתיד!
    סגור
  • 3.
    דפוקה השכל
    אלי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אל תבלבלי במוח. חיכית עד עכשיו לומר את השטויות הללו. לא שמענו אותך כאשר אולמרט גנב כסף. ולא את ליברמן ולא את אריק שרון. בכל אופן אם נקשיב לך לא יהיו חברי כנסת . מצידי חבר כנסת שגונב ועושה הרבה למען המדינה משפר את הכלכלה נותן ביטחון עדיף על חבר כנסת שלא גונב אבל לא עושה כלום.
    סגור
  • 2.
    מדינה מתנהלת עפ"י חוק ולא לפי גחמות של מגישת בטלביזיה. (ל"ת)
    איתן 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • אז מה ההיגיון שמחוקק יהיה עבריין שעבר על החוק?
    גל 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוקסימורון. ועוד שייקבל חסינות?
    סגור
  • אז צריך לשנות את החוק!
    ד. 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חשבת על זה אולי?
    סגור
  • 1.
    מה לעשות שיש פער שאינו ניתן להבנה או גישור
    השופט 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מה יש! לקשקש בזנב גם הכלב יודע ומי שלא מבין את ההבדלים לא יבין לעולם.
    סגור
  • לכשכש בזנב, גוש עילגות שכמותך
    gri 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בזנב מכשכשים, בקומנטים עילגים מקשקשים
    סגור