בחירות 2022

ניר אורבך מדבר: "שקד טועה, צריך לחזור לגוש הימין"

חבר הכנסת שטבע את "הניסוי נכשל", שכבר הפך למטבע לשון, מדבר על המשך דרכו הפוליטית, ומה הוא ממליץ לאיילת שקד לעשות
מערכת ice |  1
איילת שקד, ניר אורבך (צילום מרסלו פוטו, ויקיפדיה-מאיר אליפור)
לאחר זמן מה שלא התראיין, חבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) מדבר היום, ועושה זאת דווקא ברדיו גלי ישראל, שדאג לתקוף אותו ואת הקואליציה במשך השנה. בריאיון למתי טוכפלד דיבר על המשך דרכו בפוליטיקה, ה"ניסוי שנכשל", ומה הוא ממליץ לאיילת שקד לעשות.
על האמירות של שקד שהיא שואפת לממשלה רחבה הוא אומר, "שקד נמצאת היום בפרשת דרכים, היא מתלבטת בין ללכת לכיוון לא ברור שכבר ניסינו והוא נכשל, ממשלת אחדות שהיא למעשה ממשלה עם הערבים, הכיוון השני זה ללכת חזרה לבייס, לחזור חזרה בצורה מלאה לגוש ימין בראשות נתניהו. אם היא תחליט ללכת על הכיוון הזה - היא צריכה באותו רגע לעזוב את הממשלה כי זה דיסוננס בעיני."
 
לגבי המשך דרכו בפוליטיקה הוא אומר, "אני לא יודע אם אשאר בימינה, המערכת הפוליטית כולה כרגע בערפל...מסר אחד היה לחדד את אירוע הפלת הממשלה, החלטתו של בנט להפיל את הממשלה אחרי השיחה איתי בה הוא הבין שזה נגמר. המסר השני הוא פניה לציבור שנמצא בוואקום, הציבור שלא יכול להצביע לליכוד מצד אחד ומצד שני מרגיש שהציונות הדתית קיצונית מדי מבחינתו. למעשה חזרה לבייס שהיה איתנו עשור."
 
על הריאיון ברדיו שתקף אותו הוא אמר לטוכפלד, "לי לא הייתה הוראה לא להתראיין בגלי ישראל, באתי היום להתראיין מתוך כבוד אליך. אני מאד מכבד את גלי ישראל ואת אנשי התקשורת שנמצאים בו ואת בעליו, גלי ישראל נקט בעמדה מאד ברורה. אני חושב שמעבר למהות יש פה מורכבות מאד גדולה לגבי השיח. בשנה האחרונה ניסיתי לשחק לפי מה שלדעתי הציבור ששלח אותי רצה, נכון, בחלק מהדברים הניסוי הזה נכשל. בשיח התקשורתי וגם הציבורי דברים מהותיים מפוספסים כשהשפה היא קשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרופד בהזיות קונילמל (ל"ת)
    זאב רמיאל 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור