תקשורת ומדיה

חברת אבטחת המידע עם פיתוח חדש שצפוי לסייע הגנה מובנת

פורטינט הכריזה כי פיתחה פתרון אבטחת מידע מפני סייבר שיעבוד על פלטפורמת AWS, שם מאמינים ששיתוף הפעולה יעניק מענה איכותי עבור קהל הלקוחות
מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
חברת פורטינט העוסקת בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים משולבים ואוטומטיים הכריזה על פתרון חדש – FortiCNP. הפיתוח החדש יהיה זמין על AWS ויסייע לצוותי בטחון המידע לתעדף תיקוני חולשות והפחתת סיכונים בעלי פוטנציאל ההשפעה הגבוה ביותר על אבטחת העבודה בענן מבלי להאט את הפעילות העסקית.  
 
ג'ון רמזי סמנכ"ל AWS Security התייחס לשיתוף הפעולה ומסר: "אנחנו ב-AWS מספקים ללקוחותינו את הכלים החכמים ביותר כדי לנקוט בפעולות בקלות ולהפחית סיכונים במהירות", והוסיף "פתרון ה-FortiCNP של פורטינט, המשמשת כשותפת אבטחה שלנו, הבנוי על AWS ומתממשק עם שירותי אבטחה כמו ה-Amazon GuardDuty, מספק ללקוחות אפשרות לפשט ולהאיץ את מסע הענן שלהם באמצעות שירותי אבטחה מובנים בענן".
 
ההכרזה הנוכחית בנויה על הקשר בין פורטינט ו-AWS הנועד לתמוך בלקוחות בהאצת המסע שלהם ל-AWS. פורטינט קיבלה לאחרונה את התואר AWS Security Competency Partner, כאשר FortiCNP משמש כדוגמה העדכנית של מחויבותה של פורטינט לספק פתרונות אבטחה ייעודים מובנים בענן המתממשקים עם הפתרונות והמוצרים של AWS. באמצעות אפשרויות רכישה גמישות ב-AWS Marketplace ומגוון מודלים של שימוש, כולל תוכנה-כשירות (SaaS), מכונות וירטואליות (VM), קונטיינרים והגנה מבוססת ממשק תכנות יישומים (API), לקוחות יכולים להתמודד עם מגוון רחב של דרישות אבטחה ורכש של AWS כדי להגן על עומסי העבודה שלהם על AWS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה