תקשורת ומדיה

מאות יצעדו אל עבר גבול עזה בקריאה להשבת הבנים

משפחתו של חלל צה"ל הדר גולדין יצאה בצעדה אל מעבר ארז, אליהם הצטרפו מאות, אחיו של הדר - צור מסר לתקשורת "לא מפחדים לצעוד עד הגדר"
מערכת ice | 
גולדין (צילום תומר נויברג פלאש 90)
מאות בני אדם הגיעו הבוקר (רביעי) לגן הזיכרון בכפר סבא כדי להשתתף בצעדה שהיעד שלה הוא מחסום ארז בגבול הרצועה. את הצעדה יזמה משפחתו של סגן הדר גולדין לציון שמונה שנים למותו במהלך מבצע צוק איתן ומאז גופתו נמצאת בידי החמאס יחד עם גופתו של אורון שאול. מתוך כך עומסים צפויים בכביש 4 בעקבות הצעדה.
 

"אנחנו הולכים לצעוד במקום שבו הממשלה הייתה צריכה לצעוד במקומנו", אמר בפתח האירוע צור, אחיו התאום של הדר. "לא מפחדים לצעוד עד גדר עזה כדי להחזיר את אחי הביתה. אנחנו מזמינים את אזרחי ישראל לצעוד איתנו, למי שחשוב לו שחיילי צה"ל ישובו הביתה. כל המחבלים כבר שוחררו - אבל אחי התאום הדר עדיין בעזה. לא מפחדים מחמאס - אנחנו נגיע לגדר עזה". אחותו של הדר, איילת גולדין, אמרה: "מזוודות של כסף נכנסות לעזה. אחי שם ויש הזדמנויות להשיב אותו, אבל כלום לא קורה בשטח".
 
כמו כן אתמול מארגני הצעדה מסרו כי: "הצעדה תיערך לציון שמונה שנים להפקרתם" של גולדין, אורון שאול והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שנמצאים בשבי ארגון הטרור. הצועדים יגיעו עד לגדר בגבול רצועת עזה, ויקראו לממשלה להחזיר את הבנים הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה