תקשורת ומדיה

נועה קירל בדרך לזכייה באירוויזיון? ההימורים לקראת התחרות התחילו

נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון, וגם בעולם מתלהבים. באחד מהבלוגים המפורסמים ביותר בעולם בנושא האירוויזיון, "ווי ווי בלוג", טענו:  "בפעם האחרונה שבריטניה אירחה את האירוויזיון - ישראל זכתה. רק אומרים"
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום פייסבוק/ נועה קירל)
למרות הקשיים וחוסר הוודאות: נועה קירל והתאגיד הגיעו להסכמות וכוכבת הפופ הגדולה תייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בבריטניה ב-2023. גם בעולם לא נשארו אדישים להחלטה ובתקשורת העולמית הגיבו לידיעה המשמחת.
באחד מהבלוגים המפורסמים ביותר בעולם בנושא האירוויזיון, "ווי ווי בלוג", פרסמו סרטון של נועה קירל מדברת על כך שתיקח חלק באירוויזיון הבא ורמזו בתגובה לכך: "בפעם האחרונה שבריטניה אירחה את האירוויזיון - ישראל זכתה. רק אומרים".
 
כזכור, קירל התלבטה רבות אם לייצג בסופו של דבר את ישראל.  לאחרונה פורסם כי קירל צפויה להפסיד סכום שמוערך בכ-2 מיליון שקלים בשל הייצוג שלה את ישראל באירוויזיון 2023. בנוסף, הסיבה העיקרית להתלבטות הייתה כי "זאת שליחות לכל דבר ועניין, הלב שלי רוצה את זה - אבל יש פה עניין של תנאים". כך טענה בראיון ל"אופירה וברקו". כעת, התנאים כאמור סוכמו, וכוכבת הפופ תייצג את ישראל באירוויזיון.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התאגיד רוצה לזכות שוב?
    גל 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי פעם אחרונה זה היה זוועה לנסות לנהל את זה. בלאגן ישראלי בכל הניהול, ומצד הממשלה התנערו מאחריות ורק תקפו. מעניין אם הספיקו לכסות את ההוצאות והחוב מאז כבר?
    סגור