תקשורת ומדיה

נועה קירל קיבלה החלטה סופית בנוגע להשתתפותה באירוויזיון

למרות הקשיים וחוסר הוודאות: נועה קירל והתאגיד הגיעו להסכמות וכוכבת הפופ הגדולה תייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בבריטניה ב-2023. תודיע על כך במסיבת עיתונאים
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום פייסבוק/ נועה קירל)
למרות הקשיים וחוסר הוודאות: נועה קירל והתאגיד הגיעו להסכמות וכוכבת הפופ הגדולה תייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בבריטניה ב-2023. כך פורסם היום (שלישי) לראשונה ב'מאקו'. בתוך גך, הזמרת תקיים מחר מסיבת עיתונאים.
כזכור, לאחרונה פורסם כי קירל צפויה להפסיד סכום שמוערך בכ-2 מיליון שקלים בשל הייצוג שלה את ישראל באירוויזיון 2023. הכנות לאירוויזיון של קירל ייארכו כשלושה חודשים על פי ההערכות, דבר שיביא לוויתור על כ-10 הופעות בחודש אחד, וכמובן 30 בשלושה חודשים שייארכו ההכנות והתחרות עצמה בבריטניה, הנזק המוערך הוא ב-2 מיליון שקל בסך הכל.
 
עוד קודם לכן טענו גורמים בתעשייה כי "היא אוהבת את ישראל והשיקול היחיד שלה הוא שיקול אומנותי, כזה שיכול להביא את האירוויזיון למדינה". בראיון שערכה בתכנית "אופירה וברקו" טענה בעצמה כי "זאת שליחות לכל דבר ועניין, הלב שלי רוצה את זה - אבל יש פה עניין של תנאים". כעת, התנאים כאמור סוכמו, וכוכבת הפופ תייצג את ישראל באירוויזיון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה