תקשורת ומדיה

הרוג ועשרות פצועים מקריסת במת פסטיבל המוזיקה בספרד

אדם אחד נהרג ועשרות נפצעו כשרוחות עזות גרמו לקריסה של חלק מבמת פסטיבל המוזיקה ליד העיר ולנסיה בספרד בשעות המוקדמות של שבת, כך מסרו שירותי החירום האזוריים.

מערכת ice | 
אסון נחל צפית (צילום הדס פרוש פלאש 90)
תשתיות אחרות נפגעו גם כאשר רוחות חזקות פקדו את פסטיבל מדוזה, פסטיבל מוזיקה אלקטרונית ענק שנערכה במשך כשישה ימים בעיירת החוף המזרחית קולרה, דרומית לוולנסיה.
 
מתוך הפצועים, שלושה סבלו מפציעות טראומה חמורות ול-14 היו פציעות קלות יותר, צייצו שירותי החירום האזוריים. רשויות הבריאות האזוריות אמרו מאוחר יותר כי 40 אנשים טופלו.
"אנחנו הרוסים ועצובים לחלוטין ממה שקרה הבוקר", אמרו המארגנים בהצהרה בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל.
לדבריהם, תנאי מזג אוויר "יוצאי דופן" גרמו לנזק לתשתיות שונות באתר הפסטיבל.
"בסביבות ארבע לפנות בוקר רוחות חזקות בלתי צפויות ואלימות הרסו אזורים מסוימים בפסטיבל, ואילצו את ההנהלה לקבל את ההחלטה המיידית לפנות את אזור הקונצרטים כדי להבטיח את שלומם של המשתתפים, העובדים והאמנים", אמרו המארגנים.
הפסטיבל הושעה לעת עתה, אמרו.
השדר הלאומי TVE הראה תמונות של משבי רוח חזקים הפוגעים באוהלים של אנשים באמצע הלילה.
"אנחנו בהלם כי היינו במרחק של 30 מטר (מהבמה). זה יכול היה להיות אני, זה יכול היה להיות כל אחד", אמר ל-TVE ישו קרטרו, שהשתתף בפסטיבל עם אחיו.
 
סוכנות מזג האוויר הלאומית AEMET מסרה כי היו "משבים חזקים של רוח ועלייה פתאומית בטמפרטורות" במהלך הלילה, עם משבים של 82 קמ"ש (51 מייל לשעה) שנרשמו בנמל התעופה אליקנטה באזור ולנסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה