תקשורת ומדיה

חיים הכט חוזר לטלוויזיה? זה הקמפיין החדש שיוביל

רשת מוצרי החשמל "עולם הקולנוע" הכריזה על כך שחיים הכט נבחר לפרנזטור החברה, בהובלתו יצא קמפיין בכמה פלטפורמות ובעלות של 5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
"בין אריזונה לנס ציונה", קשת 12 (צילום מסך)
"עולם הקולנוע" פרסם הבוקר (ראשון) כי מנחה הטלוויזיה ושדר הרדיו חיים הכט נבחר לפרזנטור ויוביל את קמפיין הפרסום של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בהשקעה של חמש מיליון שקלים.
רשת "עולם הקולנוע" אשר הוקמה בשנת 2001 מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית רחבה ונמצאת בגידול עיקבי. כאמור הכט יוביל את מהלכי הפרסום של ״עולם הקולנוע״ בקמפיינים בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו בהובלת משרד הפרסום אברהם.

מקסים אוחנה מנכ"ל הרשת התייחס לגיוס המעניין ואמר: "שמחים על שיתוף הפעולה עם חיים, הידוע בפעילותו הרבה למען האזרח והצרכן הישראלי, דגש שחשוב לנו כרשת לפעול למענו, ולהוביל אותו״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה