תקשורת ומדיה

נטלי דדון נשברת: "נמשיך להיות הומניים כלפי המשכימים להורגנו"

נטלי דדון זעמה על הפיגוע שהתרחש בירושלים בו פצעו אזרחים תמימים כשכתבה: " "מחבל ארור תושב ישראל, יצא אתמול בלילה לטבוח באזרחים תמימים. סיים את מלאכתו והסגיר את עצמו, עכשיו מתחילים החיים הטובים"
מערכת ice |  2
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון העלתה היום (ראשון) סטורי לחשבון האיסנטגם שלו, בו היא מציגה גם ציוץ בחשבון הטוויטר שלה שהיא זועמת על המחבל הארור שביצע בלילה פיגוע ירי בירושלים בהם נפצעו 8 אזרחים תמימים.
דדון כתבה: "מחבל ארור תושב ישראל, יצא אתמול בלילה לטבוח באזרחים תמימים. סיים את מלאכתו והסגיר את עצמו, עכשיו מתחילים החיים הטובים: משכורת טובה מהרש"פ, תארים מאוניברסיטת בית זית, אולי גם איזה מפגש נוח עם סוהרת, תנאים מפנקים. אבל הכי חשוב שאנחנו נמשיך להיות הומניים כלפי המשכימים להורגנו. מדיניות שחרור מחבלים: מדינת ישראל מתגאה בכל מקום שהיא לא מנהלת מו"מ עם טרוריסטים, האם זה נכון !? בואו נבדוק עובדות".
 
דדון המשיכה: "הפיגוע הראשון שביצע פת"ח היה ב-1.1.65 (אגב, הרבה לפני ה"כיבוש") מחבל שנלכד, שוחרר בעסקה בשנת 71.....ב-78 עוד עסקה תמורת חייל שנחטף ב-85, עסקת ג'בריל הארורה 93, הסכמי אוסלו, מחוות שחרור לערפאת 96, עוד מחוות במהלך השנים זכינו לצפות בעוד ועוד מחוות המעידות על טוב ליבנו. ב-2011 עסקת שליט כך שכמעט כל מי שעסק בטרור שוחרר!"
 
דדון סיכמה: "אלה שפגעו בנו בשנות ה-70 - שוחררו ב-85, אלה שפגעו בשנות ה-80 -  שוחררו במחוות הסכמי אוסלו וכן הלאה....בקיצור חברים, ידע כל מחבל שיוצא לטבוח ביהודי, שמשכורת עתק מהרש"פ תדפוק כמו שעון, בזמן שישלים תואר אקדמי באוניברסיטת ביר זית וישתחרר בעסקה או ב"מחווה" הבאה לחיים טובים יותר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לשכוח - הימין שולט מ 1977!!
    בן 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בל נשכח פרט קטן, הימין בשלטון משנת 1977 למעט תקופה קצרה לפני רצח רבין וברק שהיה ראש הממשלה לתקופה הקצרה ביותר...אין ספק שכל נורות האזהרה חייבות להידלק...אם זה ימין אזי מה זה שמאל???!!!
    סגור
  • טעות נפוצה. אבל למעשה הפקידים והמשפטנים שולטים!!!
    מזהה תהליכים 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לשנות את המשוואה. בדמוקרטיה העם מחליט מי ישלוט...
    סגור