תקשורת ומדיה

הפיגוע בירושלים "מבצע איכותי ומדויק" נגד "הממשלה הניאו-פשיסטית" בת"א

מאמר מאת הפרשן חסן עספור המפאר ומשבח את הפיגוע בעיר העתיקה בירושלים היום בבוקר (שני) התפרסם באתרים שונים בערבית ובפרסית. המבצע "מראה שלא יהיה פעם אחת שלום"
מערכת ice |  1
הפרשן חסן עספור
במאמר הלוחמני והמסית של חסן עספור, שהתפרסם בין השאר ב-amad וב-alkofiya, כינה הכותב את הפיגוע "מבצע אל-בוראק אלקודסיה", וחזר על כך שוב ושוב בגאווה. הוא גם מתייחס למבצע בעזה ולבחירות הקרבות לכנסת. הנה לכם קומץ מתוך המאמר (בתרגום חופשי): 
●"עם עלות השחר יצא צעיר פלסטיני לבצע מבצע צבאי בלב העיר הכבושה ירושלים, בכיכר אל-בוראק וחומתה, האזור הנחשב להכי 'בטוח' ביישות. בפעולה נועזת ומדויקת, הוא עזב את מקום ההוצאה להורג ללא בלבול, מותיר את צבא האויב וכוחות הביטחון מתנשפים מהשפעת הפעולה הפלסטינית, ורודפים אחר היורה.... זה אחד המבצעים המהירים ביותר של המאבק בשנים האחרונות, המאשש כי הפלסטיני לעולם לא ישבר, וכי ידו עדיין ארוכה יחסית, ויש לו מסמרים המדממים את גופו של פולש כובש, וזו גם התגובה המהירה ביותר לכלל פשעי המלחמה של החונטה הפשיסטית השולטת בישות".
● "מבצע אל-בוראק אלקודסיה" הוא מבצע איכותי, עם בצוע ועיתוי מדוייקים, לאחר שמנהיגי הממשלה במדינת האפרטהייד יצאו בהתרברבות שאף ישראלי לא נפצע במהלך האחרון קרב עזה, וגם במבצע שכם, התגובה הייתה ברק מלב ירושלים וכיכר אל-בורק. 'מבצע אלבוראק אלקודסיה', יאלץ את מנהיגי האויב, הצבא והממשלה לארגן מחדש את כל תוכניות הביטחון שלהם בהתאם למהלך 'הפעולה הגדולה', במיוחד בגלל המקום בעל הרגישות הפוליטית, התיירותית והדתית, הסמלי בסכסוך הכלל".
 
● "מבצע אל-בוראק אלקודסיה" יפיל את כל מה שהשיגה 'הברית הפשיסטית' בסקרים 'תהרוג עוד פלסטינים, תזכה בעוד מושבים בכנסת', אירוע שלא יעבור לנתניהו 'הפשיסט הגדול' והוא ימצא הזדמנות לנקמה.'מבצע אל-בוראק אלקודסיה', המאשר כי המעשה הלוחמני אינו ממתין ל'תנאים' ו'קובעים', שכן חלק מהמפלגות מנסות לטפס על הציבור ולגנוב את התגובה המעשית באמצעות הצהרות הונאה".
● "'מבצע אל-בוראק ירושלים', אתגר חדש לא רק לממשלת ה'ניאו-פשיסטית' בתל אביב, אלא לכל המרכיבים, הרשויות והפלגים הפלסטיניים, לעמוד ולחשוב על המאבק המהפכני בפלסטין. 'מבצע אל-בוראק אל-קודסיה', מסר מורכב לכל העם הערבי, העמים והמשטרים, לא להתקיים יחד עם ה'שמועה' שהפלסטיני איבד את הצל המהפכני שלו... 'מבצע אל-בוראק אלקודסיה' מראה שלא יהיה פעם אחת שלום... הוא מפתח למה שתהיה הרתעה לאומית לאויב הלאומי, וגם סטירה לאויב הפנימי המחפש לזרוע מחלוקת וקריעה, כדי שהוא יהיה 'שומר ישר' של המילואים שהישות רואה כפתרון"...
הוא מוסיף הערה מלגלגת על העובדת של האו"ם שהעזה להעביר ביקורת ותקפה את המאבק של העם הפלסטיני באמצעות ציוץ - "המצייצים הצליחו לגרש אותה למרות התנצלותה.. אבל הדבר המוזר ביותר הוא שמתאם האו"ם בפלסטין העליב את העם ואת מאבקם בישיבת מליאה של מועצת הביטחון, והוא עדיין חופשי לצייץ, ואף פקיד או סיעה לא נגעו בו בציוץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה גנץ. (ל"ת)
    . 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור