תקשורת ומדיה

מומחית איראנית: "לרוב הציונים אזרחות כפולה, שוקלים להגר מישראל"

ה"זוועות שישראל מבצעת" כבר לא צריכות להפתיע את העולם, אומרת ה"מומחית" לעניינים בינלאומיים, שגם צופה את המשך הג'יהאד: "זו לא תנועת ההתנגדות של לפני 10-20 שנה, כיום יש להם רקטות וטילים ארוכי טווח המכוונים לכל יישוב ועיר בישראל... יש רק דרך אחת לעצור את הפשעים הבלתי לגיטימיים של המשטר הציוני והיא התנגדות"
מערכת ice | 
מומחית איראנית לעניינים בינלאומיים, אלהם עבדיני
"מומחית" איראנית לעניינים בינלאומיים, אלהם עבדיני שמה, סבורה כי ה"זוועות שישראל מבצעת" כבר לא צריכות להפתיע ולזעזע את העולם. אלהם עבדיני התראיינה ל"טהרן טיימס" בהקשר לסבב הלחימה האחרון בין צה"ל והג'יהאד האיסלאמי, ואמרה בין השאר כי ה"הפרה המתמדת של החוק הבינלאומי על ידי הישראלים, כמו גם הפרת ההתחייבויות שלהם, תעמוד בפני תגובה של תנועת ההתנגדות עוד פעם".
להלן כמה פנינים מתוך הראיון:
היא נשאלה על "הזוועות האחרונות של המשטר הישראלי בעזה" והאם יש הבדל מהותי בין ה"פשעים" האחרונים לקודמים, וענתה: "אין מה להזדעזע מכל מה שהמשטר הציוני עושה. אנחנו צריכים לצפות מהם לכל דבר. אנו רואים כיצד הם מבצעים פשעים, נגד עיתונאים, רופאים, אזרחים, ילדים, היינו עדים לכל אלה. אבל, אנחנו לא יכולים לומר שיש הבדל גדול בין סבבי המלחמה האלה לעומת הקודמים".
"הדבר הכי חשוב במשטר הישראלי הוא שהם לא מתחייבים לשום צורה של חוק בינלאומי ואפילו להסכמים ולהתחייבויות שלהם... המלחמה הזו נמשכה כשלושה ימים, ובתוך שלושה ימים בלבד, הם עשו הכל וביצעו כל פשע. כל פשע שהם עשו בנפרד בחבילה. הם רצחו מנהיגים של מפקדי הג'יהאד (האסלאמי הפלסטיני) וגם עשו פשעים נגד אזרחים ונגד ילדים".
 
עבדיני נשאלה מה דעתה האישית על הפסקת האש בין הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ל"משטר תל אביב" והאם היא תשים קץ ל"פשעי המשטר הבלתי לגיטימי". תשובתה היתה: "בהחלט לא... אין מה לעשות כדי לעצור את הפשעים שלהם אלא התנגדות. כיום אנו רואים שתיקה מהקהילייה הבינלאומית ומארגונים בינלאומיים... אז יש רק דרך אחת לעצור את הפשעים הבלתי לגיטימיים של המשטר הציוני והיא התנגדות שעושים אנשים בעזה וגם פלגי התנגדות שונים כמו חמאס והג'יהאד האסלאמי הפלסטיני".
"אפשר לצטט את זיאד נח'לה (ראש הג'האד האסלאמי בפלסטין) שאמר שיש לנו עמדה ועמדה ברורה נגד האויב, שהוא המשטר הישראלי, ובכל פעם שהם יפרו ויפרו את הפסקת האש, נעשה את אותו הדבר וננקום. אז אני חושב שהם מצפים להפרה של הפסקת האש, כמו פעמים אחרות. זו לא הפסקת האש הראשונה בין הפלסטינים לישראלים... בכל פעם המשטר הציוני הוא שמפר את הפסקת האש".
"זו לא תנועת ההתנגדות שהתקיימה לפני, למשל, לפני 20 שנה, או אפילו לפני 10 שנים. בימינו יש להם רקטות, יש להם עכשיו טילים ארוכי טווח והם יכולים לכוון לכל יישוב ועיר ישראלית. יחד עם זאת, אתה יודע, שלרוב האוכלוסייה הציונית שחיה שם יש אזרחות כפולה ואם הם מרגישים לא בטוחים הם היו מהגרים מישראל".
היא נשאלה האם ה"משטר הישראלי הגזלן" יעמוד ב"התחייבותו" לשחרור אסירי הג'יהאד האסלאמי וענתה: "הדבר הכי חשוב במשטר הישראלי הוא שהם לא מתחייבים לשום צורה של חוק בינלאומי ואפילו להסכמים ולהתחייבויות שלהם. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא מה שהם הסכימו לגבי גבולות 1967. אז באופן כללי, אנחנו יכולים לומר שאין סיכוי שנוכל לסמוך על המחויבות שלהם. אבל יחד עם זאת, אני חושב שמכיוון שהם יודעים על הג'יהאד האיסלאמי וגם תמיכה בו מצד חמאס, הישראלים יודעים שההתנגדות תגיב ולא תשתוק על הפרת ההתחייבויות של הישראלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה