תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתפוצצת: "חבל שאני לא מעבירה פה חוקים"

מגישת הטלוויזיה מעלה את הנושא הכאוב של תאונות הדרכים, וקוראת לנהגים לקחת אחריות בנהיגה. מה היא מציעה כדי להגביר את ההרתעה?
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום יחצ)
שנה קטלנית בכבישי ישראל הגיעה לשיא שלה בשבוע שעבר, עם 19 הרוגים בתאונות קשות ברחבי הארץ. בעיית תאונות הדרכים היא לא חדשה, והשיח עליה חוזר כל שנה בצורה כזו או אחרת. בכל זאת, עדיין לא נמצא פיתרון למכת המדינה.
 
אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה אופירה אסייג הקדישה את טורה השבועי באתר מאקו לנושא הזה, וכתבה בין היתר על אנשים שמזלזלים בנהיגה, וגם הציעה עונש. "הגורם מספר 1 לתאונות זה הגורם האנושי שלא מציית למינימום - אז צריך להעניש במקסימום: כל מי שנתפס עם טלפון נייד בזמן נסיעה, 5,000 שקל קנס ונהיגה מונעת מיד! אם 1,000 שקל קנס לא מרתיע אז שיהיה פי חמישה!"
 
"חבל שאני לא מעבירה כמה חוקים קשים ליישר פה את המצב", המשיכה, "מתחילת השנה נהרגו 228 בני אדם בכבישים! ועכשיו אני קוראת לכולנו: די די די! קחו אחריות כשאתם נכנסים לאוטו, תפעילו מזגן, מוזיקה טובה, קחו איתכם כוס קפה. בואו נשמור עלינו, עליהם, על כולנו. כי לפעמים נדמה לי שבמלחמות בין מדינות מתים פחות אנשים מאשר על כבישי ישראל."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה אין חוק שהרוב קובע. הרוב לא רוצה אותך במסך
    דודי א 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבין שהאתרים נהנים מהכניסות של המתנגדים לאופירעע אבל איך לא רואים איזה אחוז גבוה לא תומך בתכנית שלה וישר מעביר לערוץ המתחרה. תבדקו את זה ותעיפו אותה לעזאזל
    סגור
  • 1.
    כמו גאולה אבן
    זבל 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי את חתיכת בהמה ?להעביר חוקים...חחחחחחחחחחחח...לכי לכל הרוחות
    סגור