תקשורת ומדיה

גיא לרר מברך את המשטרה: "עוול תוקן היום, תחושת הקלה"

מגיש הצינור גיא לרר שהיה הראשון לחשוף עדויות על הטרדות מיניות שביצע סוכן הדוגמניות שי אביטל וליווה מתלוננות רבות, הגיב הבוקר למעצרו של אביטל באמסטרדם: "תחושת הקלה, נשים רבות חשו שאזלת היד בטיפול בתיק הייתה הפגיעה החוזרת ונשנית בהן"
מערכת ice | 
חיים אתגר וגיא לרר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית, מיכה לובטון)

מגיש תוכנית הצינור, גיא לרר, אשר היה בין חושפי פרשת ההטרדות המיניות של סוכן הדוגמניות שי אביטל,  התייחס הבוקר (שישי), למעצרו של סוכן הדוגמניות באמסטרדם ובירך את משטרת ישראל על עבודתה.

"מכיוון שאנחנו בקשר רצוף עם לא מעט מתלוננות בפרשת שי אביטל אני יודע איזה עוול תוקן היום עם מעצרו באמסטרדם. איזו תחושת הקלה חוות היום נשים רבות שחשו שאזלת היד בטיפול בתיק הייתה הפגיעה החוזרת ונשנית בהן. ברכות למשטרת ישראל. מוטב מאוחר", צייץ.



אביטל נעצר אתמול בלילה (חמישי) על ידי הרשויות באמסטרדם, במטרה להסגירו לישראל. במשטרת מסרו כי מדובר בפעילות משותפת של חטיבת המודיעין יחד עם משטרת הולנד. אולם יש לציין  כי הסגרה כרוכה בהליך משפטי מורכב, וטרם ברור מתי ובאיזה אופן יובא אביטל לחקירה בישראל.


כזכור, לפני כשנה, עמד אביטל, אחד מסוכני הדוגמניות המוכרים ביותר בתעשייה בישראל במרכזם של שני תחקירים בשני הערוצים המסחריים. גיא לרר ואמיר שואן בתכנית הצינור פירסמו לראשונה אודות מספר תלונות שהגיעו למערכת ובהן תיאורים של מקרי הטרדה וסחיטה מינית שנהג לעשות אביטל במיוצגותיו. במקביל פורסם תחקיר דומה בקשת 12 אותו חשף חיים אתגר בתוכנית חשיפה והביא את עדותה המלאה והמצולמת של הדוגמנית לין פאר.


בעקבות פרסום שני התחקירים החלה סאגה שלמה של הגשות תלונה למשטרה בעניין פגיעות נוספות של מיוצגות שי אביטל. בהמשך,  גם הידוענית גל גברעם סיפרה על חוויה דומה מצד הסוכן ועל טיפול לקוי ומזלזל של המשטרה בתלונתה.

אתגר ולרר, יחד עם צוותי תוכניות התחקירים שלהם, ליוו 26 מתלוננות להגשת תלונה בתחנת המשטרה, ולבסוף בתחילת אוקטובר האחרון, אביטל שיצא מהארץ עם פרסום התחקירים, קיבל הוראה ממשטרת ישראל לשוב ארצה לצורך חקירתו בפרשה, וזאת בעקבות מצבור העדויות שנאספו נגדו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה