תקשורת ומדיה

עיתונאית כאן 11 משתפת בכאב: "אמרתי לו לא להתאבד"

אורית נבון, עיתונאית כאן 11, שיתפה בכאב פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, סיפורים של נשים שהתקשרו אליה בשעות הלילה אחרי מריבות עם בני הזוג שלהן, על רקע גירושין ודיכוי הורי
מערכת ice |  71
רונית נבון ורומי נוימרק (צילום אינסטגרם)
אורית נבון, עיתונאית כאן 11, שיתפה אמש (רביעי) בכאב גדול עם פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, סיפורים של נשים שהתקשרו אליה בשעות הלילה אחרי מריבות עם בני הזוג שלהן, על רקע גירושין ודיכוי הורי.
נבון כותבת: "זה תופס אותי תמיד לא מוכנה, לא שאפשר להתכונן לזה אבל טלפון באחת עשרה בלילה ממספר לא מזוהה או הודעה בווטסאפ בשישי בערב, מייל בשבת בבוקר או שעה לפני ליל הסדר, ובלילות, זה קורה הרבה בלילות. יש שיחות שאני יודעת מראש שלא אשכח בחיים".
נבון סיפרה: "למשל: מישהי מתקשרת ואני שומעת מעבר לקו מן תכונה כזאת, רעש לא של מריבה אבל גם לא של שלווה, שני קולות של גבר ואישה מעורבבים זה בזה - "אני אדבר איתה קודם, חכה רגע", -"לא רוצה לחכות, אני אסביר לה יותר טוב", ואז: "אורית? זאת איקס מהדירה ברחוב וואי, פעם צילמתם אצלי, אני יוצאת עכשיו עם מישהו שלא ראה את הילדה שלו כבר שלושה חודשים והוא רוצה".
 
"ועוד לפני שהיא מסיימת את המשפט הוא לוקח את הטלפון: "היא בת שלוש אורית, בת שלוש, מה היא עשתה שלקחו לה את אבא, מה היא אשמה? גרושתי נוקמת בי, כל פעם שאני מתחיל לצאת עם מישהי היא מעלימה לי את הילדה", והוא מתאר איך כשהוא בא לאסוף אותה מהגן, הגננת אומרת שאמא שלה כבר לקחה אותה למרות שזה היום שלו, למרות שהבטיח לה סרט ופיצה, וכשהוא מתקשר האמא מסננת, וההורים שלה לא עונים לו וגם אחותה לא, ולפעמים היא בכלל לא שולחת את הילדה לגן בימים שהוא אמור לאסוף וככה עובר הזמן והוא לא מצליח לדבר עם הילדה אפילו בטלפון".
"רק אם אני אפרד מהבת-זוג שלי היא תיתן לי להיות בקשר איתה, אורית אני סובל ואני רוצה לספר את הסיפור שלי שכולם יידעו באיזה סיוט אני חי", את המשפט האחרון הוא חצי צועק ואני ואומרת לו: "תזכיר לי איך קוראים לך", כי מרוב צער הוא שכח להציג את עצמו בכלל והוא אומר גילי, אני גילי. וממשיך לתאר את סבך הקשר עם גרושתו ואני אומרת לו תשמע גילי. אני לא יכולה לצלם בנאדם שנמצא בסכסוך משפטי, אסור לי, למה
זה הפתרון מבחינתך בעצם, מה אומרים לך ברווחה?"
והחברה שלו ברקע: "היא ממררת לו את החיים, היא מתקשרת אליו בשלוש בבוקר שיילחץ שקרה משהו ואז כשהוא עונה, מנתקת", וגילי שאל: "אתם רוצים שאני אתאבד?". הוא אמר את זה בשקט שהפחיד אותי. ואמרתי לו למה שתתאבד גילי, אל תתאבד, תשמור על עצמך בשביל הילדה שלך", והוא ענה: "אתם מחכים שאני אתאבד, רק אז תעזרו לי". אמרתי לו גילי, אף אחד לא מחכה שתתאבד, תהיה חזק, יש לך ילדה. הוא אמר: אם תשאלי את אמא שלה, אין לי ילדה".
 
בסיפור נוסף מספרת אורית: "או אלכס, שם בדוי, הודעה לווטסאפ בשבת בבוקר: אני אבא לשני ילדים שאין להם קשר איתי כי הגרושה שלי אמרה במשטרה שאני אלים. אל תאמינו לזה אורית, מעולם לא הרמתי יד על ילדיי ולא על גרושתי, היא מעלילה עליי כדי שלא אראה אותם יותר, האם תוכלי לעזור לי להשמיע קול?"
"ורונן, מייל בשלישי בחצות, מדלגת רגע על הפתיח: "היריעה קצרה מלהכיל את התלאות שעברנו ילדיי ואני בשבע השנים האחרונות על רקע המאבק להורות שוויונית. ילדיי הם כל עולמי, הורותי היא המעצבת אותי לאדם שאני. אני מתגעגע להיות עם ילדיי - במשחק הכדורסל עם עיליי בשבת בצהריים, בתפירה עם ירדן לפני ארוחת הערב, בנגינה המשותפת עם איתמר. בשעות הקרובות אני צפוי להיעצר במשטרה, העילה: רצוני להיות עם ילדיי מחצית מהזמן, באופן שווה עם גרושתי. אני צפוי להיעצר, להיחקר ואולי גם להיכלא, אולי אף ייפתח לי תיק פלילי".
"אם הילדים ניצלה לרעה את הכוח הרב אשר לה במערכות המשפט, הרווחה, המשטרה ועוד: התלוננה תלונת שווא במשטרה נגדי על אלימות במטרה לצייר אותי כאלים וכתוקפן, עיקלה את משכורתי, הלחם והמים שלנו במשך שנה וחודשיים, באלימות כלכלית נוראה, אשמח להיפגש איתך כדי לספר לך את סיפורי".
יש כאלה שרק שולחים ניירת. שרשרת מיילים עם מיליון קבצים מצורפים, סיכומים על סיכומים, של עו"סית, של פסיכולוג, של פסיכיאטר, תוצאות פוליגרף, אישור על עבודה ועל משכורת, אישור מרופא משפחה שהמחלה הכרונית מאוזנת והתפקוד היומיומי מצוין. "שתראי שאני אבא כשר", כותבים לי, ולי כואבת הבטן לקרוא. אתה לא צריך להוכיח לי שום דבר, כתבתי ל-ג', גם אותו אני לא יכולה לצלם. אגב בוודאי שיש גם אמהות שמתמודדות עם ניכור ועם מניפולציות על גב הילדים אבל אני מדברת כאן על אלה שפונים אליי ספציפית, הרוב המוחלט גברי"
 
נבון סיכמה "וככה כל הזמן סיפורים, עוד ועוד, ואני מתכווצת אל מול מימדי התופעה וגם מתוסכלת בגלל שאין לי יכולת לעזור, אני שופטת? אני רווחה? אני אמא שיכולה לנער את הבת שלה שלא נוקמים בגרוש דרך הילדים? מי אני ומה אני, מקסימום יכולה לכתוב על זה, להשמיע את זעקת ההורים המנוכרים, את שתיקתם של הילדים. כי הם הכי סובלים במצבים האלה, והם לא אשמים בדבר, הילדים שאביהם (או אמם) נלקח מהם. כמה קשה זה, כמה כואב. מצטערת שאני לא יכולה לעזור".
תגובות לכתבה(71):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    ניכור הורי ומשפחתי
    אבי 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש תופעה רווחת של נשים שמחליטות על דעת עצמן לנתק מגע עם האבא של הילדים . חטיפה בחזות החוק!!!! לאן הגענו? כמה רוע ואכזריות !
    סגור
  • 51.
    זוגות מתגרשים גם מהילדים
    שושנה 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו צריך להרים את הכפפה ולהפסיק את התעללות המתגרשים אחד מול השני ובתווך הילדים.כאשר עורכי הדין הם המרויחים הגדולים ומצער שלא פעם מגבירים את הלהבות כי כך הם מרויחים.בקשתי להעניש בן זוג שבודה אלימות כדי למנוע מפגש עם הילדים.לפגוע ולהעניש עורך דין שמסית להגיש תלונות שווא.וגרושים כל התהליך להפקיע מידי עורכי דין ולהעביר בחוק לטיפול מגשר
    סגור
  • 50.
    כואב הלב על האבות הטובים ועל ילדים שמפסידים
    ליבי 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה טיפשות ורוע יכולים להיות בהורות? לנקום בגרוש/ה על גבם של ילדים תמימים שזקוקים לנוכחות אב בחייהם.חבל וכואב
    סגור
  • 49.
    כתבה לא מאוזנת
    אנוני 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חסר איזון בכתבה, חסרים כל אלפי הסיפורים על נשים שברחו מגברים אלימים שגם הלכו עם סיפורימפו לבתי משפט על ניכור הורי ובסוף גם לקחו להן את הילדים. זו תופעת ענק במדינה שבתי המשפט מהללים בה את "הניכור ההורי" שכבר ממזמן הוכח שמדובר בתופעת שוליים ולא מרכזית וברוב המדינות כבר לא שופטים לאורה כי הבינו שהילדים הם אלו שמסיימים בכל העסק אצל ההורה המתעלל.
    סגור
  • 48.
    התאבדות גבר על רקע נאישה רעה
    ציפורה 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחי לא עמד בפני הצפלצת והרוצחת איתה התחתן ונביא ילדים. אלו היו החולשה שלו. מה היא לא עשתה להתגרש והוא סרב. הפעילה את רשות ההחרבה (לא הרווחה) ובעזרתם של עובדת סוציאלית והמנהלת שלה תפרו לו תיק לא לו, נישלו אותו מילדיו אבא שכל אהבתו היא ילדיו, ליכלכה עליו וכל זה בחסותם של אותם רשויות, עזרה מהמשטרה שהייתה קרובת משפחה עד שהתייאש והתאבד. וכל זה כשהיא מכוסית עם כובע לראשה יען דתייה! את כספי הביטוח הלאומי שקיבלה להקמת מצבה לקבר לא הייתה מוכנה אפילו לשלם וטענה שזה לא עניין שלה.. כמובן שאנחנו שילמנו. האכזריות של אותן נשים שמביאות איתן רוע באיצטלה של נשים טובות ועוד חסודות זהו המצב בו מפילים בפח אדם שמוצא מביתו שלו פרטי, מכל רכושו, מנידוי ילדיו, לגנוב את כספו שרק הוא פירנס בשעתו ועוד מעשה נבלה נוספים אי אפשר לשאת גם לא קריאה לעזרה ולעידוד לא יכל מול מפלצת כזו. השם שינקום את דמו וייחזיר לה באותה מידה
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    ניכור הורי= violent by proxy = אלימות באמצעות הסתה של ה
    אריאלה 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אימהות ואבות רבים בהליכי גירושין משתמשים בילדים שלהם ככלי ניגוח כנגד ההורה השני. מסיתים אותם, גורמים להם לבחור צד. אף ילד.ה לא צריכים לבחור צד! זה לא נורמלי. זוהי תופעה מזוויעה, שהופכת להיות מגפה של ממש.יש כאן ממש פשע!!. עבירה פלילית. יש כאן תוקף.ת ומי שמשלם את המחיר הנפשי והפיזי הקשה מנשוא זה הילדים החפים מפשע והורה המטרה המיטיב.ה
    סגור
  • 46.
    גועל נפש.
    שמפו 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיסטרית "נוימררררק" מצאה לעצמה תיק זיבלי אחרי שהדיחו אותה מהטלוויזיה. עלובה!
    סגור
  • 45.
    תלמדו להתחתן עם הנשים הנכונות :) (ל"ת)
    נשים נשיםשק של נחשים 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    לפני שתתאבד, תחסל את הסיבה למצב. אין לך מה להפסיד (ל"ת)
    ב 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    להתלונן במשטרה ובבית המשפט על הרווחה והוצלפ
    אין על המתוקים הגברי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרווחה והוצאה לפועל אלו מערכות מטונפות מטרתן לנשל את הגבר עד התחתונים. מזינים רוע של נשים גברים יקרים אהובים חלקכם הגדול לוחמים בצה"ל אל תיכנעו למערכות הרקובות! ואתן הנשים תהיו נשים טובות ואוהבות את הגברים שלכן, שבזכות הזרע שלהם יש לכן ילדים וילדות מתוקים. אל תהיו רעות אם בחרתן להיות כלבות מטונפות בכל זאת, גורלכן יהיה חד הוריות מסכנות עלובות שמתחננות לכסף מכל אחד. תאלצו לעבוד בכמה עבודות בשביל לפרנס את עצמכן ואת ילדיכן ותהיו נטל על החברה כולה
    סגור
  • 42.
    כואב הלב!
    מיכל 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לנשים האלה לא מגיע להיקרא אמהות, זה התעללות בילד למנוע ממנו קשר עם האבא, זה רוע טהור לעשות את זה מתוך נקמנות.
    סגור
  • 41.
    רוע לא מוביל לדבר טוב
    אורחת 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אישה ואני גרושה גם כשהוא לא שילם בחיים לא ערבתי את הילדה שלי בריב או בויכוח איתו להפך גם כשהואיל להגיע היתי מראה שהכל בסדר והכל נחמד..למה בסופו של דבר זה יכול להתנקם רק בכן האימהות כי הילדים לא טיפשים הם רואים בוחנים ויודעים..בסופו של דבר יבעטו בכן...וגם יגדלו להיות ממורמרים...אני לא אומר שלא להיזהר ותמיד לבחון ולבדוק את הילד אבל לא להעליל ולא לשקר כי הילד יודע מה האמת...והילד גדל אם תחייאת החיים שלך ותלמדי את הילד לסלוח ולראות טוב...יש רק יועיל לך אבל אם הבאת ילדים להיות כלי ניגוח בגרוש שלך...בסופו של דבר כת תשלמי מחיר יקר מאוד...
    סגור
  • 40.
    בכיינים
    חחח 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 11
    גם נשים מתמודדות לבד וסובלות בגלל אבות שלא מוכנים לשלם אגורה והילדים שלהם מקבלים אוכל ובגדים מאנשים זרים, רק שאישה לא הולכת להתבכיין ובחיים לא תחשוב להתאבד כי זה יפגע בילדים... הגברים לעומת זאת מעדיפים שהילדים יפגעו אם זה פוגע גם באישה
    סגור
  • 39.
    זה לא קשור לגברים או נשים המנכרים הם אנשים נרקסיסטים
    כיעכימנהה 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אדם שמנכר הוא נרקיסיסט ולכן צריך ללמוד אך להתמודד עם טיפוסים נרקיסיסטים זה לא קשור לגבר או אשה
    סגור
  • רק שבמקרה הרוב המוחלט הוא נשים...
    אחד העם 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 4
    במקרה הרוב המוחלט של המקרים עם תלונות שווא ועוד מגיע מצד האישה, לא חושב שנשים נולדות רעות, זה כנראה ניצול ציני של מערכת חולה. מצב תלונות השווא וניצולו לרעה לשם ניגוח הגרוש, פוגע אנושות גם בגבר אבל גם בנשים בכלל, בגלל שכל תלונה אמיתי מתקבלת בהסתייגות.
    סגור
  • 38.
    אמן יבוא יום ויתגלה הסוד של "ארגוני נשים"
    שקד 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כמויות הרוע והרעל שניתז מהם פשוט לא ייאמן. הם פחות ארגוני תמיכה יותר ארגוני לוחמה סטייל מירב מיכאלי. כפועל יוצא הם פחות תומכות בנשים מוחלשות באמת אומללות, אולי רק בשביל הכותרת, כמו העובדות של מיכאלי שהיא התעמרה בהם, והם מחזקות נשים חזקות קרייריסטיות לפרק משפחה ולהפוך את בן הזוג המוחלש לאוייב. הלוואי ויעשו תחקיר רציני על זה זוועות מה שהולך והשיטות שזה נעשה והמערכת כולה רועדת מהן.
    סגור
  • 37.
    רוע נשי
    מירב מיכאלי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 5
    יודעות לשחק היטב עם הגברים אלופות המניפולציות
    סגור
  • 36.
    יתכן שבגד ועזב בגלל אשה
    רר 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ואז האמא טרם השלימה עם זה. תבינו כאב לב של אנשים זה משהו שצריך לעבד. לא שאני מצדיקה לא לתת לאבא. ממש לא. אבל הרבה פעמים איט טיקס טו טו טאנגו
    סגור
  • לא מסכימה
    מיכל 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם אם גבר יבגוד 90 פעמים ביום זה לא קשור לילדים... כשצריך 2 לטנגו זה בדרך כלל לאותה המוזיקה, פה זה שתי מנגינות שונות לחלוטין ולא קשורות.
    סגור
  • 35.
    עדרים של פמיניסטיות עליה
    עדי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בטח קטלו אותה בתגובות, ערימות של מגדרו-פסיכופטיות
    סגור
  • 34.
    גברים מתאבדים יותר מנשים בגלל ניכור הורי! (ל"ת)
    . 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • נכון
    חחח 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וגברים גם רוצחים יותר את הילדים ואת בנות הזוג שלהם. וזה בגלל שהם א. יותר אלימים מטבעם. ב. לא מוכנים להשלים עם המציאות שמישהו "ניצח" אותם אז מעדיפים למות כדי לגרום לאחרים לסבול
    סגור
  • 33.
    אבא גרוש שמתאבד, קח את פקידות הרווחה
    אריה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לטיול מסביב לעולם - אהבה ושלום עולמי
    סגור
  • 32.
    אשה מכה
    עוגי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    12 2
    מכיר את הנושא מעצמי . יצאתי מהבית . הגרושה התעללה בילדה בת 5 , גנבה לה את דמי הכיס שנתתי ,מכות ,השפלות , מניעת הליכה לגן , אפילו בטלפון לא הרשתה לנו לדבר . תלונות שקר , הזדיינה עם שוטר הודי בירוחם כדי לקדם את עלילותיה , לא איפשרה ביקורים , והכל בחסות עו"ס נבלה , עד שבית המשפט הבין והעביר את הילדה למשמורת שלי . לא התאבדתי מתוך אחריות לילדה . הגרושה מתה , דומני שאפילו התולעים נגעלים ממנה .. לאותה עו"ס אני מאחל ומקלל כי הנזקים לילדה ניכרים גם היום .
    סגור
  • 31.
    לבנתיים שמעתי רק על גברים
    יורם 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    20 5
    באמת ? גברת נבון? מה שאני מכיר זה מקרים של גברים שהתאבדו בגלל טרור של הנשים דלהם
    סגור
  • 30.
    כל הכבוד לך
    בני 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נכון המערכת בעיתית
    סגור
  • 29.
    אני כל כך מבין את אותם גברים
    אלעד 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אני גרוש עם שני בנים ואני עובר את אותה מסכת עינויים מהגרושה שלי. סיטואציות רגילות הופכות למריבות זה פשוט סיוט. לא נותנת לי מנוח.
    סגור
  • מה זה קשור?
    חחח 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם לך ולעוד אבות זה קורה זה אומר שכולן ככה? אני מכירה מלא נשים שהגברים זרקו את הילדים ולא מוכנים לראות אותם או לתת להם שקל בזמן שהם מבזבזים על ימין ועל שמאל. אז צריך לכשות הכללה?
    סגור
  • 28.
    כפול גברים מתאבדים מגירושים
    גבר 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מאשר נשים נרצחות
    סגור
  • התאבדות היא רצח ! אסור להתאבד!
    לא תרצח 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אין שום אמפתיה למי שרוצח את עצמו
    סגור
  • אני לא מחפש אמפתיה שלך
    קרמבו 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק רוצה להפסיק את הייסורים
    סגור
  • 27.
    כאב של אבא
    רות 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    25 1
    קראתי את הכתבה הזדעזעתי מההתנהגות של האישה ובני משפחתה להרחיק ילדה מאביה, עד לאיזה שפל אפשר להגיע, אישה שהתגרשה מציבה לאקס שלה תנאים איפה זה נשמע
    סגור
  • כל הזמן
    בוקר טוב 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה המצב בשטח
    סגור
  • 26.
    סוף סוף מישהי צועקת את כאבם של הגברים...
    ישראלי עצוב 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    22 2
    לצערינו הרב, בארץ, מאמינים, אוטומאטית, לנשים - לא משנה מה הגבר אומר, האישה צודקת. יש אלפי גברים נשואים ועוד יותר גרושים, שסובלים מנשים מעלילות ומתעללות ובדרך כלל עליהם לא שומעים. סוף סוף, דווקא אישה, צועקת את זעקתם של הגברים המוכים והמודרים.... מקווה שמערכת החוק והמשפט תתעורר ותעזור גם לגברים.
    סגור
  • 25.
    ניכור הורי
    אני 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נכון, התגרשתם ולא תמיד זה טוב לאחד הצדדים זו בחירה שלכם. למה לערב את הילדים במה הם אשמים שהתקשרתי. אמא שנוהגת בניכור לא ראויה לשמש הרפאים האבא אוהב את ילדיו,ואינו אלים כלפיהם- למה לגרום לסבל סוף לילדים. אל תערבו את הילדים ,למה הם יגדלו???
    סגור
  • 24.
    הופה, התחלנו עם המיזוגניות!
    לוי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 12
    נשים נרצחות, מוקעות ומודרות. עשרות שנים בתי הדין הרבניים היו אוטומטית לצד הגבר, יש שיפור אבל... הם לא אוטומטית לצד האם! אני אישה שבית המשפט - אישה ולא גבר - בית דין לענייני משפלה, עשה בי שמות. זה נבלה וזה טרפה! תפסיקו להכליל ולהאשים את כלל הנשים!!! הסטטיסטיקות מציינות אחרת מהטוקבקים המוטים לטובת הגברים. נ ק ו ד ה
    סגור
  • איך מסתדר לך להיות טמבל?
    עדי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה אדם נורא ונורא טיפש
    סגור
  • 23.
    נשים הן אכזריות (ל"ת)
    שואל 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • סליחה, טעות!
    אחת שעברה את זה!! 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    התופעה קיימת בשני המגדרים. הרקע - נרקסיזם. מכירה לפחות 5 אמהות מנוכרות מלבדי וזה ברמה האישית. וכן. התופעה אכזרית מאין כמוה. לאחרונה יש הכרה של הרשויות ואף סנקציות. קדימה, הורים!! זמן ילד הנו דבר יקר וחולף. אל תרפו ואל תוותרו ובעיקר, שמרו על השפיות!!!! הילדים חוזרים בסוף.....כי דם אינו מים. תחזיקו מעמד!!!?
    סגור
  • הבעיה היא
    קדג 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשזה גברמיד קמים ונזעקים אבל כשאישה פונה לבית משפט על דבר כזה אומרים שזה נתון לבחירת הילדים. בדיוק כמו שאם תלכי ותגידי שהאבא לא רוצה לראות את הילדים השופט יגיד שאי אפשר להכריח אותו...
    סגור
  • אני מאמין לך, אבל...
    עדי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סטטיסטית הרוב המוחלט של תלונות שווא זה נשים. שמעי, יש לי חבר שאשתו לשעבר ניסתה לשחוט את ילדיו, עם סכין, שחטה שניים (מתוך 3) חייהם ניצלו בנס. הפסיכית אושפזה, אבל החבר היה צריך עשרות אלפי דולרים ועשר שנים של מאבק משפטי כדי לקבל משמורת מלאה. הפמינאZיות משתלטות על העולם
    סגור
  • 22.
    התעללות של נשים בגברים מקרה אמיתי
    רחל 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    20 2
    מאמינה לגברים שטוענים שהאשה מתעללת בהם ומתלוננת סתם במשטרה ולמרות שיש להן גבר נשמה טובה שרק פירגן ונתן ועשה כשהגבר חלה גבר שלא יכול לפגוע בזבוב והאשה מתלוננת במשטרה והמשטרה והשופט לאחר מכן כן יש התעללות של נשים בגברים ותלונות שווא במשטרה כשהמשטרה בוחרת להאמין לאשה ולא לגבר סןף העולם הגיע זה אסון מה שקורה כשאשה מתלוננת לא צריך להאמין לה כי בהרבה מקרים האשה משקרת ומרחיקים סתם את הגבר זה נורא נורא נורא
    סגור
  • 21.
    מי נרצח? מי מתאבד?
    פנינה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    17 0
    אם יעשו השוואה בין מספר הגברים הגרושים המתאבדים מול מספר הנשים שנרצחו בידי בני זוגם, יהיה רוב לגברים שאיבדו את חייהם. במילים אחרות, גברים נרצחים בעקיפין על ידי הנשים. הן מתלוננות וממציאות דברים..אני מדברת מתוך הכרות עם מקרה של גרושה שיורדת לחיי הגרוש... תלונות שווא של נשים לא נחקרות אבל גברים מגיעים לתאי מעצר בגלל תלונות שווא...
    סגור
  • 20.
    מרעיבי ילדים
    העובדות חשובות 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 10
    בואו נתערב שרוב האבות האלו לא משלמים מזונות , בו ושי נתנו גט לאשה, אחרי שנאלצה לוותר על הכתובה ועל חלקה ברכוש המשותף ובכסף. ואז הם מתבכיינים אכלו לי שתו לי.
    סגור
  • צודקת (ל"ת)
    צחענ 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא תמיד
    אחת 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בת להורים שהאמא התנכלה לאבא קשות למרות שהכסף אצלה. התלוננה תלונות שווא, הוציאה אותו מביתו וכו. פשוט גי לא אהבה את היחס שנתן לה
    סגור
  • 19.
    אורית נבון או רונית נבון? תתקנו את הכיתוב מתחת לתמונה (ל"ת)
    אני 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    בתור אחות, אבות גרושים במדינה הם כספומט ותו לא
    עדי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כל יום שהורה מאבד ממשמרתו ירד מתשלום מזונות
    סגור
  • מכירה כמה נשים שמעולם לא קיבלו אגורה
    ח 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 5
    וגם לא יקבלו
    סגור
  • ואז?
    גבר 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כאלה שעשו קריירה על גבו של הגבר ואז השתן עלה להן וזרקו אותו באכזריות למה שישלם להן
    סגור
  • פרנסתי את בעלי ואת הילדים שלו
    חחח 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל זמן שהיינו נשואים. כשהוא התחיל להרוויח כסף הוא החביא אותו ממני. עד היום הוא קמצן ולא נותן לילדים שלו אפילו סוכריה
    סגור
  • 17.
    זה נורא ויש מרכזים
    רתם 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שמתמחים בנושא. לכו לטיפול בדיוק בתחום הזה. אולי על זה תעשי כתבה
    סגור
  • 16.
    עיתונאית כאן11
    חיים זוהר 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המחוקק בארץ בעייתי לצערנו,מכיר את זה מקרוב,עברתי את זה על בשרי,ועד עצם היום הזה,אף אחד לא מרים את הכפפה.
    סגור
  • 15.
    לא נגעתם אפילו בקצה המחט של
    מאיר 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    17 0
    החורבן האיום מול הרוע של נשים מניפולטיביות, ומה האבסורד, מערכת המשפט לא שופטת אותם כשהם נתפסים בעלילותיהם, פשוט התיק נסגר נגד האב, אז למה בעצם שהמפלצות הללו יקבלו עידוד להעליל, יתפוס- טוב, לא יתפוס- כלום לא קרה ננסה עוד עלילות ולמה מערכת המשפט לא נוגעת בהם? זה בגלל שאותם נשים, ובכללם כמו לוי אבוקסיס, הקימו כארבעה עשר שדולות להגן כביכול על הפייק חולשה נשית מפני הגברים, וזה פשוט הפך למפלצות טרף נגד הגברים שגם כך נאנקים תחת חוקים אכזריים ודרקוניים שאינם תואמים את המציאות בת ימינו כך השופטים נמנעים מתוך תעמולה מפחידה שישמיצו אותך ויגישו תלונות ותיאנק, תוסיפו לזה גם את הרוח הפרוגרסיבית המטורללת השלטת במסדרונות המשפט, רק שהיא מתהפכת בצביעותה להתאכזר על הצד השני הגברים, ובכלל לא שיוויוניות. המשמורות צריכות להיות בחלוקה שיוויונית בין ההורים מכל סיבה שבעולם ובפרט לטובת הילדים די לטרללת האכזרית הזו קחו נתון פשוט, רוב המוחלט של מתאבדים בשנה הם גברים גרושים, זה לא נתון שמישהו צריך לתת עליו את הדעת אולי יש כאן רעה חולה הדורשת זיעזוע אמות הסיפים
    סגור
  • 14.
    חשוב תת במה בתקשורת לזעקת הגברים לתיקון העווית
    מיכל 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אוריתאת יכולה לסייע בזה שתביאי את צעקתם וזעקתם בתשורת של הגברים ויראו שגם יש ניצול של נשים על גב הנשים המוכות והמסכנות, שמנצלות את היותן נשים על גב אלו שנפגעו , ולהתעלל בגרוש ובאב ילדיהן. למען האיזון תביאי כמה סיפורים כאלה שגם אנחנו כחברה נראה שיש נשים שמנצלות את החוק לטובתן. לך באופן כישי אולי אין יכולת באמת לסייע, אבל את עובדת במדיה ותני להם הזגמנות וכך תסייעי לכ רק להם אלכ לחברה כולה. תמישיכי בפעולך את מקסימה.
    סגור
  • 13.
    ניכור הורי על גב הילדים
    אבי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    נשים מתוחכמות בדבר הזה . לצערי הרב. לא פלא למה נאמר על נשים שהן יכולות להיות שטן. גם אצלי הגרושה הסיטה את הילדים לרעה כנגדי. כך אמרה ברווחה,כך התלוננה עלי תלונות שווא. אני לא נפלתי למעגל הזה,בכיתי הרבה,סבלתי הרבה ....אחרי מספר שנים כל ילד חזר אלי לאחר שהבינו עד כמה האמא,שלהם רעה.... פיתחתי לעצמי מגננות שלא אפגע.... זה לא המצב הכי בריא ....אבל זה מה שיש כרגע..... הקנאה של האשה מעבירה אותה מעל דעתה ...
    סגור
  • 12.
    זה נורא
    ורד 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כואב הלב על האבות האלו. גם אני פרודה ומשתדלת להיות הכי הוגנת והגיונית. לא ניתקתי אותו מהם. זה גם עוזר לי.
    סגור
  • 11.
    גם אני פרודה , מעולם לא הגבלתי את האבא . עצוב לי מאוד
    אחת. לא חשוב שם 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    16 0
    לא מבינה נשים שפועלות נגד האב באמצעות הילדים. חייבים חוק שיאסור זאת . זכותו וחובתו של האב לקשר , ולמה גם רק פעמיים בשבוע לשעתיים ? בלתי נתפס ובלתי נסבל .
    סגור
  • יפה! (ל"ת)
    לביא 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אורית את רגישה אינטליגנטית ומראיינת בחסד (ל"ת)
    רותי דבש 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 9.
    כל יום גבר נוסף
    אורן 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    13 1
    בכל יום גבר גרוש מתאבד אבל משתיקים את זה, בצד הנשי זה לא קורה
    סגור
  • 8.
    כואב . הכי טוב ללמוד תקשורת ולהרבות אהבה בבית (ל"ת)
    גיל 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    נשים גועל (ל"ת)
    שי מורד 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 6.
    חייבת שינוי
    מערכת המשפט 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 5.
    יש פס יצור לניכור הורי. עי הרווחה. רוע מוחלט (ל"ת)
    לא הגרושה, הרווחה. 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 4.
    חטא כלפי הילדים
    רונה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    23 0
    הורה שמונע מילדיו לראות את ההורה השני חוטא כלפי ילדיו. הילדים נפגעים למשך כל שארית חייהם.תתעלו מעל עצמכם למען ילדיכם. קורה שהורים לא מסתדרים. הנקמה בבן הזוג לא צריכה לבוא על חשבון הילדים.גם אם נפרדים כבני זוג,עדיין לא נפרדים מהילדים. די לפגיעות האלו..תחשבו על הילדים מה עובר עליהם כשהם רואים כך את ההורים שלהם.. הם לא מדברים. אלא ישנים בלילה עם דמעות על הכרית.. כל ריב משאיר בהם עוד צלקת..תחשבו איזו דוגמא הם לוקחים מכם לילדים.. פונה להורה שמונע מילדיו לראות את ההורה השני לחשוב טוב טוב על ילדיו ולהפסיק את הניכור
    סגור
  • חבל
    אחד שמבין 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הכל נכון נשים לא מבינות את זה יצר הנקמנות אצלן חזק
    סגור
  • 3.
    בס"ד:האבות הגרושים צודקים 100%!
    M 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    22 2
    הגיע הזמן לשוויון מוחלט בין בעל לאשה גרושין בגין המזונות.כיום באופן אוטומאטי הגבר משלם וזה נותן לנשים את תחושת הכח המדומה לעשות מה שהן רוצות כנגד הבעלים לשעבר! הגיע זמן לשינוי! הגיע זמן שבורא עולם יתערב כפי שכתוב בפרשת שופטים:"צדק צדק תרדוף" בעזרת השם!!!
    סגור
  • 2.
    גילי (ל"ת)
    אברהם 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הורים מנוקרים
    מרכזית 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סטייל אורטל יש אלפים רק לא ברור לי למה המערכת לא מטפלת בסה ולא רק בשביל הילדים שלא חטאו והובאו לעולם ללא חטא שחטאו המערכת חייבת להם את התשובות האלה בגלל שרוב בעיות בילדים האלה נובעות מרגשות האשם שהם נושאים משחר ילדותם בגלל הורים דוגמאת אורטל שצושבת שכך היא תצליח לקבל הכל
    סגור
  • המערכת מעודדת את זה. ארגוני הנשים מעודדות ניכור הורי
    לטענתן אין דבר כזה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    15 4
    ארגוני הנשים "אין דבר כזה ניכור הורי" ולכן גם אי אפשר לטפל בזה. הרי מה את משוגעת? תבואי לרווחה יגידו שאת משוגעת כי את אומרת שיש משהו שלא קיים בכלל. מדובר במופרעות על מלא. ברווחה
    סגור