רכילות עסקית

סטאלון רוצה גט: אשת הכוכב הגישה בקשה לגירושין

אשתו של סילבסטר סטאלון, ג'ניפר פלווין, הגישה בקשה לגירושין מהכוכב לאחר לאחר 25 שנות נישואין. השבוע נודע כי סטאלון מחק את הקעקוע של אשתו מכתפו על ידי הוספת קעקוע נוסף מעליו בדמותו של כלב
מערכת ice | 
סילבסטר סטאלון (צילום פייסבוק)
היום (רביעי) פורסם באתרים שונים כי אשתו של סילבסטר סטאלון, ג'ניפר פלווין בת ה-54, דוגמנית לשעבר ובקרוב אשתו לשעבר, הגישה ניירת לפירוק נישואיה בני חצי היובל לכוכב "רוקי" בן ה-76. הטפסים הוגשו ב-19 באוגוסט החודש במחוז פאלם ביץ', פלורידה.
סילבסטר סטאלון התייחס לחדשות ביום רביעי ואמר ל-TMZ, "אני אוהב את המשפחה שלי. אנו מטפלים בהסכמה ובפרטיות בנושאים האישיים הללו".
ארבעה ימים לאחר הצעד של פלווין (אך לפני שזה נודע לציבור) השחקן עלה לכותרות בשל מחיקת קעקוע גדול של פני בת זוגו שהיה על כתפו. סטאלון החליף את הקעקוע בדמותו של של הכלב בוטוקס המפורסם מסרטי "רוקי". 
 
אמן הקעקועים זאק פרז הראה את כיסוי הקעקוע בפוסט באינסטגרם ב-16 באוגוסט. המעריצים בהחלט הופתעו מהצעד. הדעות נחלקו. מהצד של סטאלון, היחצנ"ית שלו, מישל בגה, סיפרה לעיתון הדיילי מייל כי הכל היה אי הבנה. "מר סטאלון התכוון לרענן את תמונת הקעקוע של אשתו, אולם התוצאות לא היו מספקות ולמרבה הצער, לא ניתנות לתיקון".
סטאלון מצלם בימים אלו באוקלהומה סדרה בשם "טולסה קינג" מבית פראומונט, שם הפקיד את עבודת הכיסוי לקעקוע שעל גבי זרועו בידיו של אמן הקעקועים המקומי. נציג של הכוכב מתעקש שאין מאחורי הכיסוי לקעקוע משמעות עמוקה. בנוסף, הוא אמר כי הם מצלמים בימים אלה תוכנית ריאליטי שתעלה גם כן דרך פארמונט.
סטאלון הוא זוכה בגלובוס הזהב, היה נשוי בעבר לסשה צ'אק מ-1974 עד 1985 ולבריג'יט נילסן מ-1985 עד 1987. הוא וצ'אק חלקו את הבנים סייג', שמת ביולי 2012, ו-Seargeoh, בן 43.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה