תקשורת ומדיה

סילבסטר סטאלון מתנגד לסרט ההמשך בסדרה המיתולוגית שלו

סרט חדש בסדרת "רוקי", המבוסס על דמותו של יריבו המיתולוגי איוון דרגו, מתוכנן לצאת לאקרנים. מי שלא מרוצה מכך הוא דווקא כוכב הסדרה סטאלון שיוצא כנגד מפיק הסדרה
מערכת ice | 
סילבסטר סטאלון (צילום ויקיפדיה/ Georges Biard)
סדרת "רוקי" האהובה חגגה בשנה שעברה 45 שנים ועדיין לא עוצרת. הסרט השלישי בסדרת-הבת "קריד" נמצא כעת בצילומים ובאולפני MGM מתכננים כעת סרט נוסף אשר יעסוק בדמותו של איוון דרגו, היריב המיתולוגי של רוקי שהופיע לראשונה ב"רוקי 4". 
אבל דווקא סילבסטר סטאלון, רוקי בכבודו ובעצמו שגם כתב את התסריט של "רוקי" הראשון ואף היה מועמד לאוסקר בפרס המשחק פעמיים על תפקידו בה (על "רוקי" הראשון מ-1976 שגם זכה בפרס הסרט הטוב באותה שנה, ועל "קריד" הראשון מ-2015). בשורת פוסטים באינסטגרם, תוקף סטאלון את הסרט המתוכנן "דראגו" ובחר כמטרת תקיפה את מפיק הסדרה אירווין וינקלר, אשר מפיק את הסדרה עוד מראשיתה. 
 
"אם זה לא היה עבור וינקלר היו לפחות עוד שלושה רוקי, זה היה נפלא", הוסיף סטאלון. "למען האמת, הצוות הזה הם היצורים הלא אנושיים הגרועים ביותר שפגשתי בתעשיית הקולנוע. אני לנצח אוהב את המעריצים הנאמנים ואמשיך לחבוט.!!! זכרו שזה מרגיש טוב לנקות את הלב שלך". סטאלון הביע התנצלות למעריצים וכתב "מעולם לא רציתי שסדרת רוקי תנוצל עבור תאוות בצע".
למחרת, סטאלון כתב בפוסט המשך שהוא כועס על המצב בכל מה קשור לזכויות על  הזיכיון. "אני באמת רוצה לקבל לפחות קצת מה שנשאר מהזכויות שלי בחזרה, לפני שאני מעביר את זה לילדיך בלבד - אני מאמין שזו תהיה מחווה הוגנת", כתב סטאלון. כשהוא קורא לזה "נושא כואב" ומוסיף שהמצב "אוכל את הנשמה שלי, כי רציתי להשאיר משהו של רוקי לילדים שלי".
 
הדברים נאמרו לאחר שהוכרז כי סטאלון לא ישתתף בסרט החדש בסדרת קריד וכי הסדרה לוקחת "כיוון אחר". סטאלון לעומתו, טען כי הוא "נזרק", על אף שהוא עדיין משמש מפיק בסרט החדש. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה