תקשורת ומדיה

רביב דרוקר: "גדולי הסוקרים ינצחו את גדולי הדור"

בראיון לרדיו 103 נשאל הפרשן הפוליטי של חדשות 13 על הסיכוי לפיצול במפלגת יהדות התורה. הוא הסביר: "המפלגות החרדיות הוכיחו יצר הישרדות מפותח מאוד. כמעט לא יכול לחשוב על החלטה לא רציונלית שקיבלו"
מערכת ice |  2
רביב דרוקר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
העיתונאי והפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר, מעריך כי המשבר הנוכחי במפלגות החרדיות לא יוביל לריצה בנפרד. "עם כל הכבוד שיש לי לגדולי הדור, קשה לי מאוד להאמין שהם ירוצו בנפרד. אני חושב שבסוף גדולי הסוקרים מנצחים את גדולי הדור", אמר אתמול (חמישי) בראיון לרדיו 103. 
הוא הסביר מדוע לדעתו המפלגות החרדיות ירוצו במתכונת הנוכחית על אף הקרעים שהתגלעו ביניהן לאחרונה. לדבריו, "מפלגות החרדיות הוכיחו לאורך השנים יצר הישרדות מפותח מאוד. כמעט אני לא יכול לחשוב על החלטה לא רציונלית שהם קיבלו. אפשר לחשוב על כאלה של השמאל או של הימין, אבל לא של החרדים".
 
עוד אמר דרוקר בראיון כי הוא זוכר ש"אם היית עושה טעות אחת מול ליצמן, לא היית רואה אותו יותר בחיים. אז בלי להתעלם מהבדלי האישיות והסגנון, בסוף האנשים האלה כל כך ותיקים שמבינים היטב איך הפוליטיקה הישראלית עובדת ולא יסכנו מאה אלף קולות". הוא התייחס גם למשבר בציונות הדתית ובימין האידיאולוגי שמתבטא ביחסים המתוחים בין מפלגת הרוח הציונית לבית היהודי: "הם רבים על מעט מאוד והסיבה היא שאיילת שקד חושבת שעם הבית היהודי ועם מה שנישאר מהפעילים והמוסדות – אפשר לעבוד".  לטענתו, מי שעומדים בדרכה של שקד הם יועז הנדל וצבי האוזר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחד מגדוילי השויפרות הרל"ביים משפרייר בעוז ובכזב כבעבר
    הארכיון הזוכר 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כשהוא שפרייר את תרועותיו הכוזבות והמגוחכות. אבל מי זוכר - מלבד הארכיון? וכך הוא יכול ל*יין את השכל ולמלא את חשבון הבנק שלו.
    סגור
  • 1.
    רביב צודק. הסקרים יישרו ומהר את כל הבאבא בובות למיניהם.
    צביקי 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה היה ברור.
    סגור