תקשורת ומדיה

בגלל בר רפאלי? שאקירה חושפת: "זו השעה הקשה בחיי"

שאקירה, שעוברת תקופה לא קלה בכלל אחרי שהואשמה בעבירות מס חמורות וחוותה פרידה קשה מבן זוגה ב-12 השנים האחרונות, הכדורגלן ג'רארד פיקה, אחרי שנטען כי הוא בגד בה בין היתר עם בר רפאלי, פותחת את הכל בראיון חושפני במיוחד
מערכת ice | 
שאקירה וג'רארד פיקה (צילום טוויטר)
הזמרת שאקירה עוברת תקופה לא קלה בכלל. אחרי שהואשמה בעבירות מס חמורות, התברר גם שהכדורגלן ג'רארד פיקה, בן זוגה ב-12 השנים האחרונות ואבי ילדיה, בגד בה, מה שהוביל לפרידה בין הצמד, כשאפילו שמועות על רומן עם בר רפאלי בזמן שהיו יחדיו עלו לאחרונה.
כעת היא מספרת בראיון ראשון מאז הפרידה המתוקשרת למגזין ELLE על הניסיונות להתאושש מכך ולהרחיק את ילדיה מאור הזרקורים, ועל המלחמה ברשות המסים הספרדית שמאשימה אותה בהעלמת מס ודורשת שתישלח לכלא.
הזמרת אמרה: "קשה לי לדבר על זה, בעיקר מכיוון שזו הפעם הראשונה שבה התייחסתי לנושא בריאיון. עד עכשיו שתקתי וניסיתי לעכל את זה. זה קשה בגלל שאני עדיין חווה את זה. המוזיקה היא כמו בול עץ עבור אדם שטובע בים, חתיכת העץ הזו שנאחזים בה כשמרגישים שעומדים לטבוע. היו ימים בהם נאלצתי להרים מהרצפה את פיסות השברים שלי".
 
על השמועות על בגידה של פיקה ועל התקופה הקשה שעוברת אמרה שאקירה: "זה קשה לא רק עבורי אלא גם עבור הילדים שלי. צלמי פפראצי מחכים לנו מחוץ לבית 24/7, ואין לנו מקום שבו אנחנו יכולים להסתתר מלבד הבית שלנו. אנחנו לא יכולים לטייל בפארק, או ללכת לאכול גלידה או לעשות משהו אחר מבלי שהצלמים יעקבו אחרינו. אני מנסה להסתיר מהם את המצב עד כמה שאפשר ולהגן עליהם, זו המטרה העיקרית שלי בחיים, אבל אז הם שומעים דברים בבית הספר או שהם נתקלים בכתבות לא נעימות באינטרנט וזה משפיע עליהם".
שאקירה לא שוכחת את החלק של התקשורת: "קשה לראות את הסיקור התקשורתי כאן בספרד, הוא כל כך פולשני לחיי ילדיי. לא מגיע להם שהפפראצי יעקבו אחריהם, שיצלמו אותם מגיעים לבית הספר או חוזרים ממנו. מגיעים להם חיים רגילים. זה קרקס אחד גדול, לכולם יש מה להגיד על החיים שלנו ורבים מהדברים שאומרים אינם נכונים".
שאקירה מוסיפה: "לפעמים אני מרגישה כאילו זה חלום רע שאתעורר ממנו, אבל לא, זו המציאות. והמציאות היא גם האכזבה לראות שמשהו שחשבתי שהוא קדוש ומיוחד כמו הקשר שלי עם אבי ילדיי, הופך למשהו וולגרי וזול על ידי התקשורת. אני מזכירה לעצמי שעליי לשמש דוגמה לילדיי, שאני צריכה להיות מה שהם זקוקים לו ומה שאני רוצה שהם יהפכו להיות בעצמם. זה מה שמחזק אותי כרגע".
 
על כך שבן זוגה לשעבר, ג'רארד פיקה, החל לצאת עם קלרה צ'יה מרטי, אמרה שאקירה: "זה נושא אישי מדי, לפחות כרגע. הכל טרי וחדש. רק אגיד שנתתי את כולי למערכת היחסים הזו ולמען הילדים שלי".
על הוויתורים שעשתה למען הקשר אמרה: "מישהו מאיתנו היה צריך לעשות את המאמץ ולהקריב, ואני זו שעשתה את זה. עברתי לספרד ותמכתי בו כדי שהוא יוכל לשחק ולזכות בתארים. זו הייתה הקרבה מתוך אהבה. הודות לכך לילדים שלי הייתה אמא נוכחת, ויש לי קשר עמוק ובלתי שביר איתם שמחזיק אותנו".
על ההסתבכות עם רשות המסים הספרדית אמרה: "אלו האשמות שקריות. ראשית, לא הייתי בספרד 183 ימים בשנה בתקופה הזו, הייתי עסוקה בהתחייבויות מסביב לעולם, הייתי בסיבוב הופעות עולמי. בנוסף, שילמתי כל מה שהייתי חייבת עוד לפני שהם תבעו אותי, כך שכיום אני לא חייבת להם כלום. חוץ מזה, קיבלתי ייעוץ מאחת מסוכנויות המסים הגדולות בעולם, כך שאני בטוחה שפעלתי כשורה ובשקיפות מהיום הראשון".

שקירה מאשימה את רשות המסים הספרדית בכך שהשמיצה אותה והפיצה ידיעות שקריות בניסיון להטות את דעת הקהל נגדה ולאיים עליה: "ידוע שהרשויות בספרד נוהגות לעשות דברים כאלו כשמדובר במפורסמים כמוני וכמו במקרה של כריסטיאנו רונלדו. זה קורה גם עם תושבים רגילים, זה פשוט הסגנון שלהם. אבל אני משוכנעת שיש לי מספיק הוכחות ושהצדק ינצח ויהיה בצד שלי".
למרות הכל היא שומרת על אופטימיות מלאה: "בכל פעם שהחיים בוחנים אותך, אני חושבת שאפשר למצוא יד שתוכל להחזיק בה בזמן שאת בוכה. תמיד יש רשת הצלה בתחתית, שמורכבת ממשפחה וחברים. זו האהבה החזקה והטהורה ביותר שיש. מדהים לקבל תמיכה לא רק מהחברים, אלא גם מהקולגות שלי, אנשים שבודקים לשלומי בקביעות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה