תקשורת ומדיה

זוכה הכוכב הבא כובש את הלייב פארק

זוכה העונה הקודמת הכוכב הבא הופיע אמש במופע סולו בלייב פארק בראשון לציון מול אלפי אנשים ועם אורחים מוזיקליים מפתיעים 
מערכת ice | 
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
אין ספק שזו שנה גדושה וחשובה עבור הקריירה של זוכה הכוכב הבא, תמיר גרינברג, שאתמול הופיע בלייב פארק בראשון לציון אל מול כ-10 אלף צופים ומעריצים נרגשים. מדובר במאורע מרגש במיוחד עבור גרינברג היות וזה המקום בו לפני כשנה השיג את התואר הכוכב הבא של ישראל. 
את היום המיוחד הגיעה לחגוג עם תמיר לא אחרת מאשר השופטת הטרייה בפאנל השופטים של הכוכב הבא, נינט טייב. יחד הם שרו שירים של טייב ואפילו שיר של הביטלס. יחד עם זאת, לפני טייב עלו לבמה בהדרגה כוכבות נוספות, דוגמת ואלרי חמאתי, שבאה במקום השני אחרי גרינברג בעונה הקודמת של הכוכב הבא. 
מיד אחריה עלתה עמו לבמה זוכת האירוויזיון נטע ברזילי ויחד שרו מאש-אפ מוצלח במיוחד של 'אפס מאמץ' ו-Don't You Worry 'bout a Thing, לצד הלהיט שגרינברג הוציא קרוב לזכייתו, Better.
 
לצד כל אלו גרינברג דאג לספק לקהל הרבה שירים מקוריים ואף הרבה לתקשר ולשוחח עמו, מה שהפך את כל המאורע להופעה מרגשת וייחודית ביותר.
כזכור לפני ימים ספורים הסתיימה עונה נוספת של הכוכב הבא והזוכה השנה היה לא אחר מאשר בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, אליאב זוהר, שכבש רבים עם שירו המקורי על הגעגועים למיכל. באותו המעמד זכינו לראות גם הופעת איחוד מרגשת בין האקסים נינט טייב ורן דנקר שחלקו את שולחן השופטים בעונה שהסתיימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה