תקשורת ומדיה

משפחת גולדין: "אם לפיד יחזיר הבנים נעזור לו בקמפיין"

בסיום הצעדה להחזרת החיילים והאזרחים מעזה, שבה השתתפו כ-300 איש, פנו הוריו של החייל הדר גולדין לראש הממשלה: ""אנחנו מצפים מראש הממשלה יאיר לפיד שילמד את כל אלה שקדמו לו מה ראש ממשלה צריך לעשות – ראש ממשלה מוציא חיילים לקרב, הוא חייב גם להחזיר אותם מהקרב", אמר שמחה גולדין
מערכת ice | 
הצעדה להחזרת החיילים והאזרחים מעזה (צילום מטה המאבק להשבת הבנים)
כ-300 איש השתתפו היום (ג') בצעדה של משפחת גולדין שיצאה מבית ראש הממשלה, יאיר לפיד, והגיעה למשרדו של שר הביטחון בני גנץ בקריה בתל אביב, בקריאה להשיב את החיילים והאזרחים שהושארו מאחור בעזה.
שמחה גולדין, אביו של החייל הדר גולדין, אמר בסיום הצעדה: "אנחנו 8 שנים וחודשיים מצפים מהמנהיגות שמוציאה חיילים לקרב, להשיב אותם משדה הקרב. אנחנו עצרנו פה מתחת למשרד של בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי כדי להגיד בקול גדול שלא יתכן שתהיה מערכת בחירות במדינת ישראל כשהשואפים להיות ראשי הממשלה והמנהיגים של העם לא מסוגלים, לא רוצים ולא מביאים חיילים שהם הוציאו לקרב". 
גולדין הוסיף כי "אנחנו מצפים מראש הממשלה יאיר לפיד שילמד את כל אלה שקדמו לו מה ראש ממשלה צריך לעשות – ראש ממשלה מוציא חיילים לקרב, הוא חייב גם להחזיר אותם מהקרב. זה מה שהחיילים מצפים ממנו. כל קצין בצה"ל יודע שכשהוא אומר 'אחריי', החיילים הולכים אחריו כי הוא לוקח אותם לקרב ומביא אותם מהקרב. בני גנץ, הרמטכ"ל של צוק איתן, אמר אחריי. הדר הלך אחריו והוא השאיר אותו בשדה הקרב ולכן אין לו שום זכות היום לתלות את עצמו בכל רחבי מדינת ישראל ולכתוב 'אחריו'".
לאה גולדין, אימו של הדר גולדין, הוסיפה: "התקווה שלנו היום היא עם ראש הממשלה הנוכחי יאיר לפיד. דווקא בגלל שהוא לא היה גנרל, אלא בן אדם עם לב ושכל במקום הנכון, שיחזיר לנו את הבנים כאן ועכשיו. זה אפשרי, זה מעשי. אנחנו מאמינים שהוא יחזיר לנו את הבנים, וברגע שזה יקרה אני מבטיחה לעזור לו להוביל את הקמפיין שלו ולהשאיר אותו ראש ממשלה לטובת אזרחי מדינת ישראל".
זו לא הפעם הראשונה שבה משפחת גולדין מביעה ביקורת קשה על שר הביטחון, בני גנץ, שהיה הרמטכ"ל בזמן מבצע צוק איתן. לאחרונה אמרו כנגדו בעקבות הקמפיין של המחנה הממלכתי: "צריך מידה רבה של חוצפה וניתוק מהמציאות לצאת בקמפיין שקורא לאזרחי ישראל ללכת אחריך, אחרי שהפקרת בשדה הקרב את אורון שאול והדר גולדין שהלכו אחריך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה