תקשורת ומדיה

מנחם הורוביץ לא מרוצה מסמוטריץ': "תחושה מאוד לא נוחה"

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מצד אחד מעורר סערה עם אמירות לאחרונה על הפסקת הכדורגל בשבת ונושאי דת ומדינה, אך במו"מ מול נתניהו בכלל לא מתעקש על משרד הדתות ומכוון לתיקים אחרים. איש התקשורת מנחם הורוביץ מעלה תהיות
מערכת ice |  2
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
העיתונאי ואיש התקשורת הישראלי, מנחם הורוביץ, מעלה תהיות לגבי תפקודה של מפלגת הציונות הדתית ביום שאחרי הבחירות וזאת לאור הראיונות וההתבטאויות האחרונות של בכירי המפלגה ובראשם היו"ר בצלאל סמוטריץ'.
כזכור רק לאחרונה עלו מחדש מספר התבטאויות של חביר הציונות הדתית שעוררו סערה בתקשורת, כמו האשמת השב"כ ברצח רבין, והפסקת משחקי הכדורגל בשבת - עם דרישה ממנהלות ליגות הכדורגל את הפסקת המשחקים בשבת: "הדרת מחצית מהציבור הישראלי מהכדורגל הן כצופים והן כמשתתפים פעילים חייבת להיפסק, מדובר בצעד שאינו דמוקרטי, אינו ספורטיבי ואינו יהודי".

. לאור זאת, שואל הורוביץ, אם כל נושא הדת והמדינה כל כך חשוב לסמוטריץ' - מדוע המפלגה לא נלחמת על תפקיד משרד הדתות אלא משאירה אותו לש"ס והחרדים?
בטור שכתב לעלון השבת "מצב הרוח" מוסיף הורוביץ להקשות שסמוטריץ' מכוון לתיקים "חשובים" יותר ובעלי השפעה רבה יותר, ולאן נעלמו כל הבטחות הבחירות להתעסקות בנושאי דת ומדינה, ייצוג המגזר הדתי, השירות הלאומי ועוד: "אני מודה שלפחות על פי הימים הראשונים מאז הבחירות, יש לי תחושה לא מאד נוחה מהאופן שבו הדברים מתנהלים", כתב איש התקשורת והוסיף: "עכשיו חובת ההוכחה עליהם".
 
מנחם הורוביץ בפאדיחה בקשת 12 עם אביבה אבידן. מן הארכיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואני לא מרוצה שהוא לא מרוצה (ל"ת)
    אז מה? 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נמאסת מנחם
    רונה 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אדם עלוב! נמאסת מנחם
    סגור