בחירות 2022

במטה של בן גביר וסמוטריץ' חוגגים: "ליישב את הגבעות"

חגיגות ענק במטה הציונות הדתית לאחר פרסום תוצאות המדגמים, המנבאים לבן גביר וסמוטריץ' בין 14 ל-15 מנדטים. הח"כ לעתיד אלמוג כהן: "לא הופתענו", בני אלבז: "נוק אאוט"
דוד זולדן |  3
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תוצאות המדגמים שפורסמו בערוצי הטלוויזיה השונים חשפו את מה שהסקרים לאורך החודשים האחרונים כבר סימנו, הפתעת הבחירות הנוכחיות - איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ' והציונות הדתית שעל פי המדגמים נעים בין 14 ל-15 מנדטים, כאשר החגיגות במטה המפלגה בהתאם.
לצד שירי השמחה וההלל לגיבורי ההישג האדיר של הציונות הדתית, שצפויים לקבל ביסוס גם עם ספירת תוצאות האמת של הקולות, כאשר חברי הכנסת לעתיד, ואלו שצפויים לחזור לקדנציה נוספת בכנסת ישראל, והפעם, על פי המסתמן, גם בממשלה, לא מתעסקים כעת במשא ומתן הקואליציוני שעתיד להם, אלה רק מתעסקים בחגיגות אדירות ולא מעוניינים, לפחות בשלב זה, לדבר 'ביזנס' בנוגע לדילים העתידיים.

יהונתן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים: "עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל זכו היום בניצחון נוסף. אין מילים אחרות, ברוך השם. קדימה לתפוס את הגבעות וליישב את ארץ ישראל". אלמוג כהן, המקום ה-7 ברשימת הציונות הדתית לכנסת: "לא הופתענו". הזמר בני אלבז, זמר הבית של מפלגת עוצמה יהודית, חגג גם הוא וצעק בהנאה: "נוק אאוט".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמן ואמן
    ציוני7 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להכיל רבונות בשטחי c לפחות ליישב את יו''ש ולהכין מקום למיליוני אחינו שעדיין בגולה. לבטל התישבות ערבית לא חוקית ולהכשיר האחזויות. אני שלנו .
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי את בן גביר
    שושו השובב 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה הולך בלי סמוטריץ היה מקבל 20 מנדטים.
    סגור
  • 1.
    אמן ואמן
    ציוני7 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להכיל רבונות בשטחי c לפחות ליישב את עו''ד ולהכין מקום למיליוני אחינו שעדיין בגולה. לבטל התישבות ערבית לא חוקית ולהכשיר האחזויות. אני שלנו .
    סגור