בחירות 2022

בן גביר טוען: "איילת שקד שולחת הודעות שקריות ומזויפות"

הציונות הדתית טוענת להודעות מזויפות ששולחת איילת שקד: "בשעה האחרונה יצאה הודעת סמס שקרית מזויפת מטעם איילת שקד. שימו לב: הפתק שלנו בקלפי הוא ט' - הציונות הדתית ועוצמה יהודית"
מערכת ice | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יום הבוחר לכנסת ה-25, החמישי בשלוש וחצי השנים האחרונות, סוף סוף הגיע אחרי חודשים רבים של ציפיות. כעת, הקרבות בין המפלגות עולים מדרגה והיום (שלישי) מפלגת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וחבר הכנסת אימר בן גביר טענה להודעות מזויפות מצדה של איילת שקד ומפלגתה הבית היהודי.
בהודעה שנשלחה מטעם מפלגת הציונות הדתית נכתב כי "הודעה חשובה! בשעה האחרונה יצאה הודעת סמס שקרית מזויפת מטעם איילת שקד. שימו לב: הפתק שלנו בקלפי הוא ט' - הציונות הדתית ועוצמה יהודית".
כזכור, רק היום אופירה אסייג שלחה מסר כואב לאיילת שקד באולפן קשת 12 לבחירות כשאמרה כי "איילת שקד, אם את צופה בי כרגע, שלא תתבאסי, את מסיימת קריירה הלילה ותאמרי שלום לפוליטיקה הלילה". כידוע, שקד נמצאת על פי הסקרים האחרונים במצב בעייתי במיוחד. על פי התחזיות, שקד, ששימשה כמספר 2  במפלגת ימינה של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, מגרדת את אחוז החסימה ולא מן הנמנע כי לא תעבור את אחוז החסימה.  
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה