תקשורת ומדיה

גיא פינס במתקפה קשה נגד משטרת ישראל: "לא ייאמן"

גיא פנס תקף את משטרת ישראל אחרי הרצח המזעזע של יורי וולקוב, אחרי מעצרו של החשוד ברצח, עדי מזרחי, שתילה הוגדר על ידי משטרת ישראל "המתה בקלות דעת" אלה שלאחר מכן שונה הסעיף לרצח: "עוד הוכחה שחשוב שיש תקשורת חופשית"
מערכת ice | 
גיא פינס (צילום אינסטגרם/ גיא פינס)
מדינת ישראל הזדעזעה כולה בשבוע שעבר אחרי הרצח הנוראי של יורי וולקוב ז"ל, רק על ויכוח במעבר חצייה, אחרי שרוכב אופנוע לא נתן לחצות את מעבר החצייה. במהלך הויכוח, שלף החשוד ברצח, עדי מזרחי בן ה-22, סכין ודקר את יורי בחזהו ולאחר מכן ברח עם האופנוע מחולון לכיוון בת ים שם נעצר על ידי המשטרה.
איש התקשורת, גיא פינס, העלה היום (שבת) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא יצא נגד המשטרה על ההחלטה הראשונית שלה שלא לתת לעדי מזרחי סעיף האשמה של רצח, אלא רק המתה בקלות דעת. אגב, לאחר מכן במשטרה שינו את המסמך המקורי.
 
פינס זעם בחשבון הטוויטר שלו, כשלציוץ שכתב הוסיף את המסמכים של משטרת ישראל: "עוד הוכחה שחשוב שיש תקשורת חופשית. לא יאמן שסעיף האישום נגד החשוד ברצח (כן, זה רצח) המתועב של יורי וולקוב היה ״המתה בקלות דעת״ ורק במהלך הדיון כשהתקשורת סערה מישהו במשטרה קלט שזה לא הגיוני ושינו בכתב יד לרצח בנסיבות מחמירות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה