תקשורת ומדיה

גאולה אבן עושה דווקא למגישי רשת 13? זו התמונה שהעלתה

אחרי שהוכרע כי אבן סער תוביל את 'העולם הבוקר', תכנית הבוקר ברשת 13 כאשר תחליף את שלושת המנחים הנוכחיים צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל, עוד לפני שתחל בעבודתה בתחילת 2023, העלתה לרשתות החברתיות תיעוד שכבר מראה שהיא חלק מהערוץ
מערכת ice |  3
גאולה אבן-סער (צילום מתוך האינסטגרם)
כבר אין יותר ספק גאולה אבן סער, מגישת החדשות ב"כאן 11" לשעבר, שעזבה את תפקידה בעקבות ריצתו של בעלה, גדעון סער לכנסת, תחליף בקרוב את מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר כמנחת התכנית "העולם הבוקר" ברשת 13, החל מינואר 2023 והחל מאמש (חמישי) היא כבר עובדת ערוץ 13 רשמית.
העיתונאית והמגישה העלתה לטוויטר שלה תמונה של כרטיס העובד החדש שלה ברשת 13 בלי מלל כלשהו, אבל יש מי שיגיד שעוברת בתמונה האמירה, 'בעלת הבית החדשה הגיעה', כאשר בעוד פחות מחודש תחליף את שלושת המנחים הנוכחיים.
 
למי שהספיק לשכוח, אבן, שנחשבה לאחת הטאלנטיות הבולטות של הערוץ ושכרה בכאן 11 עמד על 40,000 שקלים, התנגדה להחלטה להדיחה בשל הריצה של סער לכנסת, דבר שעשויה היה להוביל להיעדרות ממושכת מהמסך. כזכור, רק לאחרונה נחשף כי היו חודשים בהם הרוויחה מאות אלפי שקלים גם בלי להגיע לאולפן.
 
המו"מ בין אבן לאבן סער החל בחודש אוגוסט האחרון וכי בהתחלה קוימו בסך הכל שתי פגישות שלא הניבו את התוצאה הרצויה. אפילו אמש (ראשון) דווח כי היו קשיים כלכליים במו"מ שמנעו את החתימה הרשמית.
 
אבן-סער, 50, מהעיתונאיות המובילות והמוערכות בישראל החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה''ל שם הגישה את רצועת הבוקר של התחנה ומשם עברה לרשות השידור ועם הפיכתו ל״תאגיד השידור הציבורי״, הוחתמה כאחת מהטאלנטים המובילים ומילאה מגוון רחב של תפקידי הגשה במקביל להגשת תכניות בטלוויזיה החינוכית. בין התוכניות שהגישה- ״מבט״, ״ערב חדש״, ''ערב ערב'', ''גאולה ולונדון'',מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד והיומן השבועי ביום שישי. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגאל את הבוקר
    אלי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאולה לוקחת בסיבוב את שלושת המגישים הקודמים. אבל למה בבוקר? היא צריכה להגיש אחה"צ- ערב. היא דעתנית, פה ויש לה מה לומר.
    סגור
  • 2.
    מה עם ההון שקיבלה (מי רוצה לראות אותה,עונש) כשישבה בבית (ל"ת)
    השחיתות קווים לדמותה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איך נחש המשקפיים סידר לכאורה מגישה בלי רייטינג? (ל"ת)
    תומר 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור