תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תוקף: "המצביעים בחרו בעקבות שקר והסתה"

מוחמד מג'אדלה מפרגן למנסור עבאס וטוען שעשה את הצעד הכי גדול לקראת הצד היהודי. מנגד, הוא אומר, הפכו אותו לתומך טרור בטענות שקר
מערכת ice |  2
מוחמד מגאדלה (צילום צילום מסך חדשות 12)

כתב חדשות 12 מוחמד מג'אדלה השתתף היום (שישי) בכנס 'שישי אקטואלי' במרכז פרס לשלום. יחד עמו השתתפו בפאנל חברו לערוץ אמנון אברמוביץ', כתב ומגיש כאן 11 עקיבא נוביק, והעיתונאית מזל מועלם שהוציאה לאחרונה את הספר "צופן נתניהו".

על רקע תוצאות הבחירות עלה דיון בפאנל על השתתפות המפלגות הערביות המשחק הדמוקרטי והשתלבותן בקואליציה. מג'אדלה, בנו של השר הערבי הראשון ראלב מג'אדלה, האשים את בני גנץ בחוסר שיתוף פעולה עם המפלגות הערביות: "פעמיים הערבים המליצו על גנץ והוא לקח את ההמלצות ועשה ההיפך", אמר וענה לטענות נגדם, "ח״כים ערבים שעמדו בעבר במילות ההמנון ״נפש יהודי הומיה״ יוצאים בזמן הזה מהמליאה בגלל התגובה הקשה לנכונות שלהם".
 



על תוצאות הבחירות אמר, "המצביעים בחרו מתוך פחד מהערבים שהיו בקואליציה, בעקבות השקר וההסתה שבמשך שנה וחצי התקשורת שיתפה פעולה איתם. לדוגמא האמירה של איילה חסון שעמותות ערביות מעבירות תקציבים לחמאס, דבר שנבדק גם על ידי עמית סגל והוכח שהכל שקר."

עוד הוא הגן על מפלגת רע"מ: "מה שעשה מנסור עבאס, אבא שלי, השר הערבי הראשון, לא עשה. עבאס עשה הכל כדי להושיט יד ולמרות זאת הפכו אותו לתומך טרור. הסיפור של הזהות היהודית של מעוז וסמוטריץ' היא קבוצה יהודית שרוצה להשתלט על המדינה ולכפות את ערכיה על כל המדינה."

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מג'דלה התבלבל לחשוב שזאת לא מדינת היהודים
    ניר 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולנו צריכים להסביר למג'דלה שמקומו אינו במדינה הערבית אלא בקרב אחיו הערבים
    סגור
  • 1.
    בושה ש 12 נותנים במה לתומך מחבלים ומסית נגד חיילים הזה!
    אל ג'זירה 12 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למרות שמה יש לצפות מערוץ התעמולה ה"פלשתיני" 12
    סגור