תקשורת ומדיה

גורי אלפי מתפוצץ: "שחררו אותי, זה מטופש"

גורי אלפי התפוצץ בעקבות הרצון לסגור את תאגיד השידור בישראל: "אנחנו צריכים את העזרה שלכם. האיום בסגירת השידור הציבורי צריך להלחיץ גם אתכם! זה עולה פחות מכל משרד קיקיוני מטופש ושולי שהקימו בממשלה הזאת ובקודמותיה כדי לפנק ולשרת פוליטיקאי כזה או אחר בתואר שר. שחררו אותי מהדמגוגיה הזאת של כסף"
מערכת ice |  1
גורי אלפי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
בשבועות האחרונים נשמעים עוד ועוד חששות בנוגע לסגירה של תאגיד השידור בישראל, זאת בעקבות רצונו של שר התקשורת הנכנס, שלמה קרעי. היום (רביעי) גורי אלפי התייחס לנושא עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם.
אלפי כתב: "מכירים את זה שאומנים הם הראשונים להתגייס לכל קמפיין תמיכה, לכל התנדבות, בכל נושא...אז הפעם אנחנו צריכים את העזרה שלכם. את הקול שלכם. האיום בסגירת השידור הציבורי צריך להלחיץ גם אתכם! כל התוכניות האלה בתמונות לא היו יכולות להיות משודרות בשום מקום אחר חוץ מהשידור הציבורי. יודעים איך אני יודע? כי ניסיתי...ואף אחד לא רצה. התכנים שהייתי שותף להם ועוד המון תכנים אחרים לא היו זוכים להגיע למסך אלמלא השידור הציבורי".
 
"זה תפקידו. להעשיר את חיינו. לתעד את הרוח הישראלית. לשאול שאלות. לחפור. להעיז. גם אם זה לא תוכן מסחרי המוני ומתבקש. אז תגידו לי, יאללה שוק חופשי, לכו לערוצים אחרים. אבל האינטרס שלהם הוא בעיקר כלכלי, מה שמייצר תוכן די דומה שעוזר בדרך זו או אחרת לפרסם מוצרים, מותגים, משפחות מסוימות ומניעים. כלכליים אז תגידו לי שהשידור הציבורי עולה לנו כסף! זה נכון. אבל חוץ מהתכנים שאנחנו אוהבים לקבל שם, הגיוון והעומק, הם גם מוכרים את הסדרות והתכנים לעולם ומחזירים כסף! וכבוד! ושמעו, זה עולה פחות מכל משרד קיקיוני מטופש ושולי שהקימו בממשלה הזאת ובקודמותיה כדי לפנק ולשרת פוליטיקאי כזה או אחר בתואר שר. או סגן שר או שר בלי תיק ומהות והיגיון".
"שחררו אותי מהדמגוגיה הזאת על כסף. כל כך חשוב לכם לחסוך פתאום? תוותרו על משרד התקשורת. גם ככה אתם לא בעד רגולציה, אז שחררו, ביי. מעניין כמה נחסוך. הערוץ הזה הוא לא רק הפרצוף של המדינה שלנו וגם הלב וקצת מה שנשאר מהמח שלנו. הוא גם מקום העבודה שלי ושל אחרים. ואל תגידו לי יקום ערוץ אחר במקומו...זה לא קורה, כי בביצה התקשורתית הם נהנים לבלוע אחד את השני ולבטל את התחרות. זוכרים ערוץ עשר? עזרו לנו לצעוק עד משרדי הממשלה בבקשה. שישמעו. אם אהבתם שתפו. אל תשתקו. זה לא הזמן. תודה רבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה חבר?
    קרעי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם איני טועה אתה חבר בליכוד, ויודע את הגישה של הקיסר לתקשורת: מה ששלי זה בסדר, כל היתר הם בוגדים, ושידורי תעמולה. אולי מחשבה עמוקה יותר הייתה מונעת ממך להתבזות כחבר ליכוד.
    סגור