קריירה ולימודים

גורי אלפי על הצעד הדרמטי בקריירה: "הזדמנות שהיא חלום"

גורי אלפי שוב נכנס לנעליים של הבמאי בסדרה החדשה של כאן חינוכית - מדרסה, ודיבר על הקשיים עם השפה הערבית, שיוף הפעולה עם סייד קשוע, הקושי לצלם סדרה בישראל ודו הקיום שהוא מקווה שהסדרה החדשה תביא איתה: "יכול להרגיע את הרוחות המאוד סוערות במדינה שלנו"
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
גורי אלפי שוב נכנס לנעלים של הבמאי, והפעם של הסדרה "מדרסה" (בית ספר בערבית), שתעלה הערב (ראשון) בכאן חינוכית ובכאן 33. היא מתרחשת בבית ספר דו־לשוני יהודי־ערבי, ומספקת הצצה לעולם שבו ילדים יהודים וערבים חיים, לומדים ומבלים יחד.
לרגל המאורע, אלפי התראיין ל"ישראל היום" וסיפר: "זה מצוין, ומפרק הרבה פצצות שיש לנו בראש. מה שסייד קשוע (כותב הסדרה, ע"ס) יודע לעשות הכי טוב, זה להביא את האמת בפשטות ובהומור. מבחינתי, ההזדמנות הזאת לעשות את זה יחד איתו היא חלום".
 
על הקשיים להסתדר עם השפה הערבית סיפר אלפי: "זה חד משמעית מאתגר. אי אפשר להסתדר בלי השפה ולכן הייתי צריך ללמוד. אין מילה בטקסט שאני לא יודע את כל המשמעויות שלה ואיך להגות אותה. לדעת לדבר ערבית בישראל זה קלף מנצח לישראלים. זה יתרון אדיר".
על צילומי הסדרה סיפר אלפי: "לסדרות בארץ יש קצב גבוה, ומשנה לשנה אנחנו עובדים יותר קשה כי יש פחות תקציב. עבודה על סדרה כזאת דורשת חצי עבדות מכולם, ומצד שני קרה משהו מדהים: בכל פעם שסיימנו סצנה או יום צילום, עצרנו להזכיר לעצמנו את התמונה הגדולה של מה שאנחנו עושים - ואת התמונה הזאת אין בסדרות אחרות. זה יכול בעיניי להרגיע את הרוחות המאוד סוערות במדינה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה