מדדים ומחקרים

"סופר מריו" בשיא כל הזמנים: 377 מיליון דולר ב-5 ימים

הסרט "האחים סופר מריו" רשם הישג מטורף אחרי ששבר את שיא כל הזמנים בהשקת סרט אנימציה, כאשר שבר שיא במכירות כרטיסים בשווי 377 מיליון דולר ברחבי העולם בתוך חמישה ימים בלבד
מערכת ice | 
הסרט סופר מריו (צילום טוליפ אינטרטיימנט)
הסרט "האחים סופר מריו" רשם הישג מטורף אחרי ששבר את שיא כל הזמנים בהשקת סרט אנימציה, כאשר שבר שיא במכירות כרטיסים בשווי 377 מיליון דולר ברחבי העולם. סרט האנימציה הפופולרי שכובש את המסכים בימים אלו מבוסס על הזיכיון הפופולרי של משחק הווידאו נינטדו, והופעת הבכורה הרשמית שלו בבתי הקולנוע נפתחה ביום רביעי.
למעשה, במהלך חמישה ימים הסרט גרף כ-204 מיליון דולר בקופות המקומיות ו-173 מיליון דולר נוספים ב-70 שווקים בעולם. הפתיחה הזו של "סופר מריו" מדיחה מצמרת ההכנסות את הסרט "פרוזן 2" שהחזיק בשיא הקודם. זו גם הפתיחה החזקה ביותר לשנת 2023, והיא עוברת גם את הפתיחה של הסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה".
 
הסרט מגולל כמובן את סיפורו של סופר מריו, השרברב הצנוע מברוקלין שמועבר בטעות לממלכת הפטריות הקסומה, שם הוא עוזר לנסיכה פיץ' להדוף את הצב המרושע באוזר. הבימאים הם אהרון הורבאת' ומייקל ג'לניק. בהקרנת הבכורה של הסרט בלוס אנג'לס אמר בלאק שהוא גאה בהופעתו בסרט, שאותה הוא הקליט מרחוק באמצעות זום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה