תקשורת ומדיה

רועי שרון מוציא ספר חדש: כמה זה יעלה לכם?

רועי שרון, כתב כאן 11, מוציא ספר חדש שיעסוק בסיפורו של הטרור היהודי, שם הוא חושף מסמכים חסויים ופרטים שלא פורסמו מעולם
מערכת ice | 
חדשות כאן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
רועי שרון, העיתונאי והפרשן לענייני צבא וביטחון בתאגיד השידור הישראלי, כאן 11, הודיע היום (שני) כי הוא מוציא בקרוב לאוויר העולם את הספר החדש שלו אותו כתב לאחרונה, שיעסוק בסיפורו של הטרור היהודי.
בספרו וְאִנָּקְמָה – סיפורו של הטרור היהודי כאמור, מנתח העיתונאי והפרשן רועי שרון, את התופעה המרתקת. בסיפורים עוצרי נשימה, תוך שהוא חושף מסמכים חסויים ופרטים שלא פורסמו מעולם, משרטט בפנינו שרון את המניעים, שיטות הפעולה והאישים המרכזיים מאחורי שורת פיגועים נגד ערבים, ומנגד – את קרב המוחות המתמשך שמנהלים מולם אנשי החטיבה היהודית של השב"כ. המחיר: 74 שקל.
 
שרון החל את דרכו העיתונאית בשנת 2001 ברדיו ללא הפסקה.  היה עורך תוכניות "משעל על הבוקר" ו"זהבי עצבני". במקביל היה תחקירן בתוכנית "משעל חם" בערוץ 2, וכתב במקומון "זמן תל אביב". בשנת 2003 עבר לעיתון "מעריב" ובשנת 2004 הקים את ערוץ היהדות באתר "nrg" וערך אותו במשך שנתיים.
בשנת 2006 מונה שרון לכתב לענייני מתנחלים של "מעריב" ושימש בתפקיד זה עד שנת 2010. במקביל ניהל את סניף ירושלים של "מעריב". בפברואר 2010 עבר ל"חדשות 10" לתפקיד הכתב בשטחים ופרסם כתבות רבות על הימין הרדיקלי בישראל, פשיעה לאומנית וטרור יהודי.
בין היתר, חשף את הספר "תורת המלך", ראיין סוכני שב"כ שהושתלו בימין, ופרסם תחקירים שעסקו בטבח מערת המכפלה, במחתרת בת עין ובחטיבה היהודית בשב"כ. במרץ 2017 הודיע שרון על עזיבתו את חדשות 10 לטובת תפקיד של כתב בכיר לענייני צבא וביטחון ב'כאן' - הטלוויזיה הישראלית, שם הוא עובד עד היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה