תקשורת ומדיה

חוזר לשדר: עמרי רונן ואיתי גלו מצטרפים לרדיו 99FM

עמרי רונן, מי שהיה השדרן המוביל בגלגל"צ ולאחריה ברדיו תל־אביב, חוזר לשדר הפעם ב-Eco99fm. לרונן מצטרף די.ג'יי איתי גלו, מי שאחראי ללהיטים כמו "מועבט" ו"פעמון" 
מערכת ice | 
עמרי רונן (צילום יחצ, freepik)
עמרי רונן, משדרני הרדיו הבולטים בישראל, מצטרף לתחנת Eco99fm. רונן שהיה השדרן המוביל בגלגל"צ והגיש את ״הבחירות״ ואת המצעדים בתחנה במשך 13 שנים, כיהן בהמשך כשדרן ומנהל התוכניות ברדיו תל־אביב.
רונן ישדר כל יום בין 15:00-17:00 וילווה בקולו החם והמוכר את הנהגים והנהגות שבפקק עם מוזיקה משובחת.
 
מי שעוד מצטרף לתחנה הוא איתי גלו, המפיק המוזיקלי והדי ג׳יי המוביל ("פעמון", "מועבט"), שיגיש כל חמישי בין 22:00-24:00 ב-Eco99fm סט בעריכתו עם כל הלהיטים הכי חמים ונכונים. הסטים של גלו יהיו זמינים באפליקציית אקו 99 ויביאו את המסיבה עד אליכם בכל זמן שתרצו - לבד או חברים, באוטו או בסלון.
בועז כהן, המגיש והעורך של ״משמרת לילה״ ב-Eco99fm יתחיל לשדר תוכנית חדשה בתחנה: ״קצה החול״ כל שישי בין 15:00-17:00: קלאסיקות לשעות היפות ביותר שבין החול לכניסת השבת.
כל אלו יצטרפו לתוכנית בוקר חדש עם טל ברמן, תם אהרון ואביה פרחי ששוברת שיאי האזנות ומככבת בראש מצעדי הפודקאסטים בימים האחרונים.
לפני כחודשיים הודיעו הצמד טל ברמן ואביעד קיסוס על סיום העבודה המשותפת אחרי 20 שנה: ״לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת", הודיע ברמן בשידור. ״בשביעי במאי התוכנית שלנו מגיעה לסיומה וזה נורא מוזר״, הוסיף קיסוס. ״כמו בסיפורי פרידות - הוא מאוד מורכב והוא מאוד שלנו ופרטי״, ציין קיסוס בתשובה לשאלה למה הם נפרדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה