תקשורת ומדיה

תמר איש שלום זוכה לכבוד: הולכת בדרכו של רובי ריבלין

העיתונאים תמר איש שלום וג'קי חורי יקבלו מחר את אות גבעת חביבה לחברה משותפת, להוקרה על פועלם התקשורתי לקידום שוויון בחברה הישראלית. בעבר זכו באות הנשיא הקודם, ראובן ריבלין, יולי תמיר ומאזן גנאים
מערכת ice |  3
תמר איש שלום (צילום ענבל מרמרי)
מגישת מהדורת השבת של חדשות 13, העיתונאית תמר איש שלום, והפרשן לענייני ערבים של מערכת ״הארץ״ ומנהל החדשות והאקטואליה ברדיו א-שמס, ג׳קי חורי, יזכו להוקרה על פועלם התקשורתי לקידום שוויון בחברה הישראלית, בכנס השנתי של גבעת חביבה שיתקיים מחר (שני).
״אות גבעת חביבה״ הוא פרס שנתי המוענק לדמויות בולטות בחברה הישראלית שפועלות לקידום ערכי החברה משותפת ושוויון. בין הזוכים הקודמים: נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין (שגם נאם בכנס את "נאום השבטים" המפורסם), השרה לשעבר יולי תמיר, ראש עיריית סכנין מאזן גנאים ועוד.
 
הכנס השנתי של גבעת חביבה יעסוק השנה בכתיבת הפרק הבא של חיי השותפות היהודית-ערבית בישראל: כיצד מגשרים על פערים בין החברות? כיצד מחנכים צעירות וצעירים לשוויון ולשותפות, ואיך מתגברים על משברים? בכנס ישתתפו אנשי חינוך ואקדמיה, ראשי רשויות, חברי כנסת ונציגים ממשרדי ממשלה, ארגונים שונים וחברות עסקיות.
גבעת חביבה היא הארגון האזרחי הגדול והוותיק בישראל הפועל לקידום חברה משותפת ליהודים וערבים וקידום שוויון לחברה הערבית. השנה יציינו 60 שנה להיווסדו של המרכז היהודי-ערבי לשלום בגבעת חביבה והמכון ללימודי ערבית. זהו מרכז הדיאלוג והשלום הראשון שהוקם במזרח התיכון, והוא פועל עד היום כמרכז הגדול ביותר המקדם חינוך משותף יהודי-ערבי בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה של תואר. תתביישי (ל"ת)
    בושה 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    היא ובעלה נדב שטן אייל שונאיי ישראל ממומנים של סורוס (ל"ת)
    אובמה משיח השמאל 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    ייייייישששששש 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משפחה של עיתונאים מדהימה תמר ונדב אייל צמד מדהים
    סגור