ויראלי

מגישת חדשות 13 חולמת: "המילה הזו כבר איבדה משמעות"

עשרות מובילי דעת קהל ואלפי ישראלים כבר כתבו את החלומות שלהם למדינת ישראל בפרויקט מיוחד של תנועת אור וארגון ביחד, תמר איש שלום: "שנצליח לחיות כאן ביחד בשלווה ובשמחה עם כל המחלוקות ועם כל הוויכוחים ושגם הילדים והנכדים שלנו ימשיכו לחיות כאן ולהתווכח בשמחה, בשלווה וביחד במדינה יהודית ודמוקרטית"
מערכת ice | 
תמר איש שלום (צילום ענבל מרמרי)
מדינה בלי פקקים, דירה בהישג יד ושלום בתוכנו - עשרות מובילי דעת קהל ואלפי ישראלים כבר כתבו את החלומות שלהם למדינת ישראל בפרויקט מיוחד של תנועת אור וארגון ביחד. את החלומות מאגדים באתר מיוחד שהוקם לצורך הפרויקט:  כאשר לאחר יום העצמאות הם יאוגדו ויצורפו לחזון "ישראל 2048" שיציע לראשונה בתולדות מדינת ישראל חזון מפורט וסדור להמשך קיומה של המדינה גם בשנת ה-100 שלה.
זהו שיתוף פעולה בין תנועת אור (2002) המפתחת את חזון ישראל 2048 – עתיד משותף והופכת את הנגב והגליל למרכזים החדשים של ישראל וארגון ביחד (2020) שמחבר קהילות גדולות ובונה אלטרנטיבות לעתיד טוב יותר. השותפות יוצרת את קהילות העתיד של ישראל שפועלות ליצירת חוסן, שגשוג, איכות חיים, בריאות והגשמה לכל אדם, בכל תחום ובכל מקום במדינה.
 
ליוזמה הצטרפו עשרות ארגונים חברתיים מובילים, מתוך חזון משותף שמאמין בכוחה ובחוסנה של החברה הישראלית, על אף כל האתגרים העומדים לפתחה. בין החלומות שכבר הועלו לאתר המיוחד אפשר למצוא שורה של סלבס.
השחקן שי אביבי: "החלום שלי הוא שנחזור להיות משבטים לעם ושכל שבט יזכור שהוא שבט, יכבד את השבטים האחרים, ילמד מהם, יסתקרן מהם ובמקביל שיזכור שאנחנו מעל הכול - עם".
מגישת חדשות 13 תמר איש שלום: "מילים גדולות כמו אחדות הן נפלאות, הבעיה היא שהמילה הזאת היא כל כך גדולה ומעורפלת והפוליטיקאים משתמשים בה כל כך הרבה והיא איבדה משמעות. אז דווקא השנה, עם כל מה שאנחנו עוברים, החלום שלי לישראל הוא במילים קטנות יותר. שנצליח לחיות כאן ביחד בשלווה ובשמחה עם כל המחלוקות ועם כל הוויכוחים ושגם הילדים והנכדים שלנו ימשיכו לחיות כאן ולהתווכח בשמחה, בשלווה וביחד במדינה יהודית ודמוקרטית".
הזמר קובי אפללו: "החלום שלי הוא שנדע לדבר, החלום שלי הוא שנדע להעמיק ונדע להקשיב אחד לשני ובאמת להקשיב. לא מהמקום של לחכות לרצון שלך לדבר אלא באמת להקשיב לאחר, להכיר אותו, להבין את כאביו ואיך אתה יכול להתאחד איתו. להבין שיש ביניכם כל כך הרבה מה שיאחד במקום מה שיפלג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה