כסף וצרכנות

יד2 מקשיבה לביקורות: הסירה מודעות שכירות "לדתיים בלבד"

לאחר הביקורות הרבות על מודעות "לדתיים בלבד" ביד2, הפלטפורמה פעלה כדי להסיר אותן - אך לא כולם מרוצים
מערכת ice |  2
חרדים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בימים האחרונים התעוררה סערה נוספת ברשת, והפעם נוצר ויכוח סביב מודעות להשכרת דירות שעלו בפלטפורמה של יד2. חלק מהמודעות הצהירו באופן ברור כי הנכס מיועד לדתיים ושומרי מסורת בלבד, מסיבות שונות. ב-N12 מפרסמים כעת כי לאחר התלונות על המודעות הללו, יד 2 פעלה כדי להסירן.
עם זאת, היו אלו שהתנגדו להסרת המודעות היות שהן לא עוברות על החוק ובטענה כי בעל נכס באופן טבעי רשאי להחליט מי האנשים שיגורו בבית. מיד2 נמסר: "יד2 הוא אתר לכולם ואנו משקיעים משאבים במניעת פרסום תוכן פוגעני וכמו כן פועלים להסרתו עם קבלת פניה בעניין, כפי שעשינו עם קבלת הפנייה במקרה הזה".
כזכור, נאור נרקיס שעומד בראש תנועת 'ישראל נאורה' הוא שדרש מיד2 לשנות את החוקים. נרקיס כתב: "אני יכול להבטיח לכם שעד סוף היום, לא יהיה אף דתי או חרדי בישראל שיוכל להעלות מודעה אנטישמית לאתר יד2 ולהגיד שדירה להשכרה היא ״לדתיים בלבד״ או רק ״לשומרי שבת/כשרות״ או כל ניסוח עם ניחוח אפלייתי אחר. ישראל נאורה תשים לחוצפה הדתית בישראל גבולות ברורים. עדכונים בשעות הקרובות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביקורת ליד 2
    ביקורת ליד 2 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יד נקנתה ע"י חברה גרמנית וזה מרגיש כמו גרמניה של מלחמת העולם השניה, כפייה\הסתה\השפעה ודריסת תודעה ע"י שימוש בפלטפורמות מוכרות. יש להחרים אותם במיידי ולמצוא תחליף !
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לך (ל"ת)
    אורן 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור