תקשורת ומדיה

סערה בערוץ 14 - כוכב הפטריוטים מתחרט: "לחלוטין חוזר בי"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, קרא לעלות עם D-9 על בית המשפט אם בג"צ יחליט לפסול את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו נצא, לא מטפורית, עם D-9 לבית המשפט העליון, ביטול הדמוקרטיה במובן הכי טהור". בהמשך, בעקבות הביקורות, חזר בו: "לחלוטין חוזר בי מעניין ה-D-9, חבל בניין יפה וקצת הפרזתי ועל כך התנצלותי"
מערכת ice |  4
ערוץ 14 (צילום מסך)
בעוד בג"צ עתיד לדון בפסילתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פאנליסט 'הפטריוטים' איתמר פליישמן הגיב לנושא ויצא בהצהרה ובאיום על השופטים, כאשר הנאום שלו בשידור בערוץ 14 כבר גורם לסערה וגורר ביקורות רבות, כולל מצד אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, משה רדמן. אם כי בהמשך פליישמן בחר לחזור בו והתנצל על חלק מדבריו.
פליישמן אמר במהלך התוכנית כך: "התגובה היחידה של הממשלה צריכה להיות ציור גדול של אצבע משולשת ולשלוח אותו לשופטים, ואם הם לא יבינו את זה - אנחנו האזרחים נעשה את האצבע המשולשת, לא יהיה קיום למדינה הזאת. אם חס וחלילה יהיה שופט שחושב שהוא יכול לפסוק שהוא מבטל את הבחירה שלי בקלפי - הוא יבין מה זה אומר מצור על מדינת ישראל ומצור על בית המשפט העליון. אף אחד לא ייקח את הבחירה הדמוקרטית שלנו, ואנחנו נצא, לא מטפורית, כי הבחירה הזאת היא ביטול הדמוקרטיה הישראלית במובן הכי טהור, עם D-9 לבית המשפט העליון, הכי לא מטאפורית".
 
במסגרת ההתנצלות, פליישמן כתב כך: "לחלוטין חוזר בי מעניין ה-D-9, חבל בניין יפה וקצת הפרזתי ועל כך התנצלותי. לגבי כל היתר עומד מאחורי כל מילה, אם בג"צ יהפוך את עצמו לשליט על שחושב שיוכל לקבוע לנו מי יהיה ראש ממשלה הוא יפגוש התנגדות שטרם נראתה פה. אף אחד לא יבטל את הקול שלנו בקלפי!".
 
משה רדמן הגיב לנושא וכתב כך בטוויטר: "עכשיו בפטריוטים בערוץ ההסתה והפייק ערוץ עכשיו 14, איתמר פליישמן באיום מאפיוזי חסר תקדים על בית המשפט העליון בעניין העתירה על נבצרות נתניהו. תפסקו בעד נבצרות - נצור על ביהמ״ש, נעלה עליכם עם D-9 (לא מטאפורית), כמיטב המסורת הסיציליאנית. הם, הצבועים האלו מצקצקים על זה שאנחנו מפגינים נגד הרס הדמוקרטיה (ואפילו במצב הקשה הזה לא חשבנו אפילו על לעלות עם D-9 על הכנסת), אבל בשניה שמדברים על נבצרות (בגלל עוולות והפרת ניגוד עניינים) של ״המנהיג העליון״ אין קווים אדומים. הצביעות לא מתה, היא כבר נאכלה על ידי תולעים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צדק
    אני 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פליישמן צודק לא נוותר . השופטים חושבים שהם בעלי המדינה ? יש להם במוח מחשבה קרימינליתמשתביא עליהם תגובה ברברית .
    סגור
  • 2.
    לא כדאי לחונטה השמאלנית לנסות להפיל ממשלה נבחרת
    יהודי 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אל תנסו אותנו...אם תיקחו את השלטון מהימין באמצעות בית המשפט או הטייסים, זה סוף המשחק. ההתקוממות נגד משטר העריצות הדיקטטורי השמאלני תהיה משהו שבאמת לא נראה פה. לא דומה בכלל ל"מחאה" של הפריבילגים. זה יהיה זעם העם. נגד הדיקטטורים במאבק לחירות ולדמוקרטיה על אמת. פליישמן בכל מילה צודק.
    סגור
  • 1.
    טעות,השמאל מגן על המבצר שלו,אבל אין לו בעיה לתקוף את הכ
    אלי 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אין לו בעיה לתקוף את הממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי, אבל לא מתאים להם, בימש פוליטי כזה חייבים לתקוף
    סגור
  • פליישמן
    נוני 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימינה אותך להיות כתב בערוץ גרוע כמו ערוץ 14!!אתם מיותרים.שחררו אותנו.
    סגור