משפט

עיתונאי כאן 11 חוטף תביעה של חצי מיליון שקל מרונן צור

רונן צור מכחיש קשר עכשווי לערוץ 14 בו הוא נאבק ציבורית. את הפרסום של אבישי גרינצייג הוא מכנה לשון הרע, ותובע אותו על חצי מיליון שקלים. "כדאי שראשי התאגיד ייחשפו ויתנו על כך את הדעת"
מערכת ice | 
רונן צור (צילום יחצ)
היועץ האסטרטגי רונן צור הגיש תביעת לשון הרע נגד עיתונאי כאן חדשות, כתב המשפט אבישי גרינצייג. סכום הפיצוי הנדרש על הפרסום של גרינצייג, הוא 500,000 שקל.
"תפקידם של עיתונאים לדווח אמת", כתב צור בטוויטר שלו. "כשהם מועלים בתפקידם, עליהם לתת את הדין. במהלך העבודה נחשפה משנתו המיזוגנית המזעזעת של גרינצייג לקהילת הלהט"ב, נשים, חיילות והתנועה הפמיניסטית. כדאי שראשי התאגיד ייחשפו ויתנו על כך את הדעת."
  
בתחילת השבוע פרסם גרינצייג בכאן חדשות כי צור, כיום פעיל נגד הממשלה וערוץ 14, ייעץ בעבר לערוץ 14 ואף פעל כדי להשתלב בתכנית הדגל של הערוץ, "הפטריוטים". עוד פרסם גרינצייג כי צור ייעץ לחברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד. גם צור וגם שטרית הכחישו את הקשר.
צור הגיב לטענות בתגובה לכתבה של גרינצייג: "לפני 3 שנים פנה אלי ערוץ 20 למיתוג מחדש. הכנו תוכנית מקצועית ששמה דגש על מגוון דעות, מגישים אמינים, אמינות מידע, דמוקרטיה וציונות. הערוץ בחר בדרך של הסתה! על פני הערכים שהצענו להם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה