תקשורת ומדיה

בן כספית מגיב לתביעה של ערוץ 14: "תירדפו עד הקבר ואחריו"

העיתונאי בן כספית הגיב לתביעת הדיבה של ערוץ 14 נגדו: "זה שערוץ 14 תובע אותי דיבה - סימן שעשיתי משהו טוב. ערוץ ביביסטי, פשוט ערוץ שמפיץ שנאה. המצפון של זה שמממן אתכם, זה ירדוף אותו"
מערכת ice |  6
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
לאחר שערוץ 14 הגיש ביום ראשון האחרון תביעה על הוצאת דיבה כנגד העיתונאי ומגיש 'פגוש את העיתונות' בקשת 12 בן כספית, כאשר סכום התביעה עומד על 420 אלף שקל והוא מוגש גם נגד רן הר נבו ואילן סמיש, בן כספית החליט להגיב היום (שלישי) לתביעה בסרטון שהעלה מהבריכה בנופש בו הוא נמצא בחו"ל ולעג לערוץ 14 על התביעה שהוגשה נגדו.
בן כספית העלה ציוץ בנוגע לתביעה וכתב: "ערוץ 14 הודיעו שיתבעו אותי דיבה. לכבוד הוא לי. לפחות לא אירשם כמו מירילשווילי, האב והבן, כמממני ערוץ ההסתה והשנאה המחליא בתולדות ישראל המודרנית".
בנוסף, צירף גם סרטון בו אמר כך: "חבר'ה שומו שמיים, ערוץ 14 תובעים אותי דיבה, ועוד שני חבר'ה. אז קודם כל תודה, אני לא בארץ ולא יודע על מה הם תובעים, אבל ערוץ 14 תובע אותך דיבה - סימן שעשית משהו טוב. זה כמו צל"ש, זה פרס ישראל, זה להדליק משואה, זה פוליצר. תודה רבה ערוץ 14. ועכשיו, באים להגיד 'למה אתם רוצים להגביל ערוץ ימני?', לא ערוץ 14, אתם לא ערוץ ימני, אני בא מהימין ויודע מה זה ימין, אתם ערוץ ביביסטי, פשוט ערוץ שמפיץ שנאה. כל מי שבא לא טוב בעיניים לכם או לביבי זה מה שאתם עושים".
 
"למשל טינפתם את אהרון ברק 'לכו להפריע לו לחיות ולישון', קראתם לחיילי צה"ל מוגלה, מישהו אחר ישב שם ואמר 'אני בטוח שטייסי חיל האוויר יהיו מוכנים להפציץ את הבית של ביבי', אם אני מצטט את זה נכון, מישהו אחר שיש שם אמר ש'עדיף ממשלה עם יותר נרצחים מאשר ממשלה עם ערבים', כן, העיקר שימותו כולם, מה לא עשיתם? מה לא אמרתם? טינפתם לוחם ולוחמת שנהרגו, טינפתם אותם: 'לשים בלילה לוחם ולוחמת', לכאורה כאילו שברו שמירה, ולך תדע מה עוד. יושבים שם, עושים מה שבראש שלכם, מצפצפים על כולם, המצפון של זה שמממן אתכם, זה ירדוף אותו. כן, אני פונה אליך ולבן שלך, זה ירדוף אתכם עד הקבר וגם אחריו, גם בעולם הבא אם יש - תשלמו על זה. אז אני אתראה איתכם בבית המשפט, בינתיים אנחנו נהנה מהחופשה שלנו כאן, אני עם הילדים, ולהתראות לכל עם ישראל".
כזכור, בכתב התביעה עורכי הדין של הערוץ ציינו: "תביעה זו עוסקת בהוצאת דיבתו של ערוץ 14, תוך פגיעה קשה בשמו הטוב ובפעילות העסקית שלו ע"י פרסום אמירתו השקרית והפוגענית של הנתבע: ייערוך 14 תמך בצורה ברורה ברוצח ראש הממשלה יגאל עמיר". בתאריך 20/07/2023 שודרה בערוץ 14 בשידור חי התכנית 'הפטריוטים' בה התארח כמשתתף בפאנל מר ארי שמאי. במהלך השידור החי ובמסגרת דיון על ייחוק טבריה!י הובאו דבריה של כבי הנשיאה אי חיות שאמרה בדיון בבג"צ: "החוק הוא פרסונלי כי הוא תפור למידותיה של הבחירות בטבריה". בתגובה ספונטנית לכך הביע ארי שמאי את דעתו האישית ואמר 'אני שמח לשמוע משפט אחד שבג"צ ובית המשפט העליון, כן,נגד חוקים פרסונליים, הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר כי גם נגדו חוקקו חוק פרסונלי...".
 
בתביעה נטען כי למרות הדחתו של שמאי מהערוץ וההתנצלות: "כל זאת לא מנע מהנתבע 2 לצלם ולפרסם סרטון בו הוא מופיע בפניו ובקולו בו הוא אומר שקר נתעב: "השבוע הגיעו מים עד נפש, ערוץ 14 תמך בצורה ברורה ברוצח ראש הממשלה יגאל עמיר. עד כאן". נציין כי משפט זה הינו חלק מסרטון בכיכובו של הנתבע, אשר הופץ ברשתות החברתיות כגון פייסבוק וטוויטר, בו הוא קורא לבנק הפועלים להפסיק לפרסם בערוץ 14 - שאם לא כן, החברה השייכת לו תמשוך את כספיה מהבנק.
הנתבע 1, מר בן כספית, פרסם את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו והוסיף כותרת משלו: "כן. הגיע הזמן". הנתבע פרסם את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו. האשמת ערוץ 14 בתמיכה ברוצח ראש הממשלה יגאל עמיר היא האשמה שקרית ובזויה, ואין לה אחיזה במציאות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן אדם אנטישמי שונא יהודים כופר לא מאמין בעולם הבא
    יניב 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אנטישימי תישאר בחוץ לארץ ארץ ישראל מקיאה אותך
    סגור
  • 4.
    לתבוע את ערוץ השטן ולזכות ב 787.5$M כמו את FOX (ל"ת)
    חכמת ההמונים 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    עיתונאי ??? מודיע משטרתי עלוב ובזוי !!! (ל"ת)
    אסף 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 2.
    בן כספית
    א 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אתה המיץ של הזבל היית ונשארת אישדוחה
    סגור
  • 1.
    בן כזבית
    רפפורט 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כמה שאתה אלנפבתי יווו!! כמה שאתה שפוף!! כמה שאתה מחליא!!! כמה שאת אהבל!!! חמור גרם!!
    סגור
  • התגובה שלך רק מוכיחה
    שיראל 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה אתה דוחה, אין שכל אין דאגות. בן אדם אתה לא.
    סגור