מינויים

הפטריוטים בערוץ 14 בחיזוק מפתיע: זה הכוכב החדש שמצטרף

מגל הציג את האורח החדש ואמר: "מי שלא הבין, אנחנו כאן כדי לעשות סדר. עכשיו בפינת השמאלני יושב בחור חדש, שמו משה כהן אליה, פרופסור משה כהן אליה", ומה מייחד את הפאנליסט החדש?
מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
כאשר סערת הפרידה מעו"ד ארי שמאי בעקבות אמירתו הפרובוקטיבית וקריאתו לשחרור יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, וכמו כן אחרי חשיפת הפאנליסט החדש חבר הכנסת לשעבר מוסי רז, 'הפטריוטים' של ערוץ 14 חשפו אמש (שבת) פאנליסט חדש נוסף שיתפוס את כיסא 'השמאלן התורן'.
מגל הציג את האורח החדש ואמר: "מי שלא הבין, אנחנו כאן כדי לעשות סדר. עכשיו בפינת השמאלני יושב בחור חדש, שמו משה כהן אליה, פרופסור משה כהן אליה, תנו לו מחיאות כפיים סוערות בבקשה, ערב טוב, תשמע אני לא מכיר אותך, אבל אחותי שולחת לנו פוסטים שלך בקבוצה של האחים מדי פעם פוסטים שלך בפייסבוק, לא יודע למה וזו המציאות. אבל התיישבת פה ומי שיושב בכסא הזה, צריך לספר על חייו מרגע לידתו עד לישיבה בכסא ב-40 שניות".
 
הפאנליסט החדש אמר: "גדלתי באזור מאוד מפוספס באזור שוק תלפיות בחיפה. כל החיים שלי זה טיפוס מטאפורי על הכרמל, אני למדתי משפטים, למדתי ב-8200, הפכתי להיות דוקטור באוניברסיטה העברית, עשיתי תואר בהרבארד, סגן דיקן נשיא ואני השם הגדול במהפכה החוקתית כי אני ייצגתי בתיק הראשון שבג"צ פסל חוק שסותר את חוק האדם וחירותו, אני האשם".
עוד סיפר: "עכשיו אני בשלב שיותר מדי כוח עבר לבית המשפט וצריך להחזיר אותו בחזרה", כהן אליה אמר: "אני איש מרכז, לא שמאלני, ארץ ישראלי", מגל שאל מה העדה שלו: "סלח לי שזה לא פוליטקלי קורקט", פרופסור אליה כהן השיב: "מזרחי", מגל אמר: "מעולה, זה טוב לנו, ישר כוח גדול על כל מה שאתה עושה למען עם ישראל, ישר כוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עושים סדר??? חחחח
    רויטל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אתם עושים שם? מסדרים שקרים על מדפים? אוסף של טוקסינים רעלנים מה אתם מסדרים? את המקרר עם בקבוקי הרעל? לא לדאוג הם לא מגיעים לפג תוקף אתם שותים אותם ממש מהר והרבה
    סגור