תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ בשידור על חיים לוינסון: "יהודי קטן"

סערה בתוכניתם של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM, כאשר לוינסון ביקר את זיקתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לדת: "במה הוא יהודי כשהוא אוכל שרימפס?", מגל הגיב בזעם: "נתניהו יהודי גדול, איש שליבו במקום הנכון. הוא יהודי גדול ואתה יהודי קטן"
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אחרי התקיפות של כתבי חדשות 14, והכתב עתי שלו בפרט, בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו הוא חובש כיפה, זה הספיק למפגינים אמש (רביעי) בהפגנה שיצאה נגד הפגיעה כביכול במערכת המשפט, לנסות להכות אותו משום שחשבו, לדבריו לפחות, שהוא מערוץ 14. כאשר כעת, ינון מגל וחיים לוינסון נכנסו במסגרת תוכניתם ב-103FM לוויכוח לוחמני במיוחד סביב התקיפה המדוברת וכמו כן, סביו יהדות וזיקתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לדת.
לוינסון תקף: "למה אתה לא שואל את נתניהו במה הוא יהודי כשהוא אוכל שרימפס? הוא שומר שבת ומניח תפילין?", מגל השיב בתוקפנות: "כי נתניהו יהודי גדול. הוא איש שליבו במקום הנכון. הוא מבין את חשיבות היהדות ולומדי התורה ומתקצב אותם. הוא יהודי גדול ואתה יהודי קטן".
על התקיפה שעבר מרציאנו רק כי חשבו שהוא עובד בערוץ 14 אמר מגל: "הוא גם מרוקאי וגם חובש כיפה, הוא הלך להפגנה של השמאל הנאור, המכיל והערכי והתחילו להתנפל עליו, להשפיל ולבזות אותו, חשבו שהוא כתב של ערוץ 14. רק כשהבינו שהוא עובד בחדשות 13 עזבו אותו. תראה מה עוברים הכתבים שלנו בכל ההפגנות שלכם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תיקון קטן ינון,לוינסון ערב רב גדול. (ל"ת)
    שובר שתיקה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לוינסון חייב אישפוז בכפיה שופר מקולקל
    סגור