תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מותקף: "מלחמת אחים? מפעל חייו, שטן"

יזם ההייטק שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, במתקפה חריפה נגד כתב חדשות 13, אבישי בן חיים: "מלחמת אחים זה מפעל חייו של השטן החייכן הזה. הוא עובד על זה 24/7"
מערכת ice |  7
אבישי בן חיים מגיב למחאה ולהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
אחרי מפגן העוצמה של הימין הישראלי בהפגנת הענק בירושלים ביום חמישי האחרון, אמש (שבת) הגיע תורו של השמאל לענות עם הפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, כולל הפגנה מרכזית גדולה, כבכל שבוע, ברחוב קפלן בתל אביב, מה שהוביל לקרב ציוצים בין אנשי תקשורת מהימין ומהשמאל בטוויטר.
אבישי בן חיים, כתב חדשות 13, העלה ציוץ בנוגע להפגנת השמאל וכתב: "מה מטרת המחאה? לא ״הרפורמה״. לא ״להפיל את הממשלה״. אלא סדר חדש: לדכא ולהדיר את ישראל השנייה לגמרי. ביום הזיכרון (והעצמאות) הייתה הכרזה סמלית (בהמשך לממשלת החרם 2021): הם מוכנים לטקס עם נציגי משפחות פלשתיניות, הם לא מוכנים לטקס עם נציגי משפחות השכול הנבחרים של ישראל השנייה".
ג'וש בריינר, כתב 'הארץ' ופאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, הגיב: "תגיד אבישי, לא נמאס לך? מבוקר עד לילה עסוק בלהעמיק את הקרעים בעם. כל הזמן עסוק בהסתה, בללבות את האש. אתה חי מהשנאה והפילוג ומתפרנס מהם. אם תהיה פה מלחמת אחים חס וחלילה, יהיו לך בה מניות זהב. שבוע טוב".

אראל סג"ל, מגיש ערוץ 14, ענה לקולגה מהערוץ ותקף בעוצמה תוך שהוא יוצא להגנתו של כתב חדשות 13: "אתה מפלג פי מאה מכולנו, אתה מהנדס מציאות ומסייע למחאה 24/7 למה לא הלכת לסקר את טקס חללי המשטרה אלא ללבות אש בבאר שבע? מי אתה בכלל שתטיף לאבישי?". בריינר לא נשאר חייב וענה: "וואה וואה. התקשרו מתנובה לבקש את כל החמאה שיש לך על הראש אחי".
אביעד גליקמן, כתב חדשות 13, הגיב לסג"ל: "ג'וש אני גם לא מבין איך הלכת לבאר שבע ולא לסקר את טקס חללי המשטרה. איזה מין עיתונאי אתה שהולך למקום שצפוי להיות בו בלגן גדול ולא למקום שקט בלי בלגנים? אני גם לא מבין איך אתה מסקר רציחות במגזר הערבי. אתה לא יכול ללכת למקום שאין בו רצח? לסקר ערבים ויהודים שלא רוצחים? וגם זה שאתה".
שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ויזם ההייטק מייסד שותף של פלייבאז, הגיב גם הוא בתקיפות וכתב על בן חיים כך: "מלחמת אחים זה מפעל חייו של השטן החייכן הזה. הוא עובד על זה 24/7".
בן חיים צייץ מחדש את דבריו של אולמרט וכתב: ""שטן". הם מגיעים לרמות מסוכנות של הסתה נגד עיתונאים. לא דמויות שוליים. תראו מי הכותב. וזה עובר בשתיקה. ובנוסף הם מאיימים כל הזמן ב"מלחמת אחים". נזכיר: כל שיח מלחמת האחים הוא שיח מאיים שלכם. אנחנו לא בשיח הזה בכלל. והבהרנו: אין לכם פרטנר למלחמת אחים כי אנחנו לא נשתתף. נחבק".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עתונאות אוביקטיבית
    אזרח 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לך הרבה שנים ללמוד כדי להיות אבישי בן חיים
    סגור
  • 5.
    לא שטן, סרטן
    מושיק 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש פצע פתוח בעמ, בן חיים לא עסוק בלרפא אלא בלזהם את הפצע
    סגור
  • 4.
    מי זה אולמרט? וגליקמן? אפסים (ל"ת)
    רק 14 השאר אלגזירה 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    האירוניה.בן האסיר המשוחרר שהסית לאלימות, משפ' מטורללים (ל"ת)
    יואב 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    גליקמן
    א 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לך לא נמאס ללקק לאנשי המשפט מדווח דוחים שקרים כול הזמן
    סגור
  • שקרן צבוע
    גזי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שמאלן עלוב ועיתונאי חצר מדבר.ככה הוא השמאל הצביעות בגנים מושרשים למרות המשקפיים העגולים
    סגור
  • 1.
    הוא חי מזה חיים מאוד נוחים ועושה כסף טוב (כמו דרעי) (ל"ת)
    נחום 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור