תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 עוקץ את חדשות 12 ו-13

כתב וואלה ופאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 העלה צילום מהפגנת מתנגדי הרפורמה ברחוב קפלן ותקף בצורה מרומזת את חדשות 12 וחדשות 13 בטענה שניסו להקטין את מספר המשתתפים בהפגנת הימין ובמקביל, לנפח את מספר המשתתפים בהפגנות השמאל: "700 אלף משתתפים פלוס עוד כמה מאות אלפים שלא נכנסו בתמונה"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי מפגן העוצמה של הימין בעצרת התמיכה ברפורמה המשפטית ובממשלת נתניהו בירושלים ביום חמישי האחרון, אמש (שבת) בערב נערכו מספר הפגנות של מתנגדי הרפורמה המשפטית, כאשר המוקד היה, כפי שכבר התרגלנו בתקופה האחרונה, ברחוב קפלן בתל אביב, בעוד ההערכות מדברות על כ-150 אלף מפגינים, מה שגרם לכתב וואלה ופאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יקי אדמקר, לעקוץ את ערוצי הטלוויזיה המרכזיים, בייחוד חדשות 12 וחדשות 13, שניסו לטענת הימין להקטין את המספרים של המפגינים בהפגנת הימין ולעומת זאת, לנפק את מספר המפגינים המשוער בהפגנות השמאל.
יקי אדמקר העלה צילום מההפגנה של מתנגדי הרפורמה בתל אביב וכתב כך בביקורת לא כל כך מרומזת נגד ערוצי הטלוויזיה המרכזיים: "ההפגנה כעת של השמאל בקפלן 700 אלף משתתפים פלוס עוד כמה מאות אלפים שלא נכנסו בתמונה".
 
אגב, איש התקשורת הוותיק, יעקב אחימאיר, הגיב בזעם לאקט המחאתי נגד קברניטי מערכת המשפט: "אני בז בכל לב לתומכי הרפורמה המשפטית שהניחו על הקרקע צילומים של נשיאת בית המשפט העליון והיועצת המשפטית לממשלה. כך מאלצים עוברים ושבים לדרוך על התמונות. הנחת התמונות הוא צעד מביש וראוי לגינוי חריף מצד כל בן תרבות. אני מצפה שבכירי הימין יוקיעו מעשה זה".
חבר הכנסת מטעם הליכוד, עמית הלוי, הגיב בראיון לניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM לתיעודי הכרזה הנושאת את תמונותיהם של אסתר חיות, גלי בהרב מיארה ואהרן ברק, שהונחה על הרצפה בהפגנה ועליה דרכו תומכי הרפורמה בהפגנתיות, כאשר אמר: "לא צריך לדרוך על אף אחד ולא צריך לרמוס אף אחד. כנראה שתמיד יש שוליים בכל קבוצה. אני לא ראיתי את המקרה הזה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניצחון בהוראת קבע
    אמיר יצחק 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הימין מכאן והלאה ינצח קבוע בבחירות
    סגור