תקשורת ומדיה

צפו: כתב ערוץ 14 חוטף מכות במקל בהפגנה בירושלים

שוב זה קורה. כתב ערוץ 14, עתי שלו, הוכה על ידי מפגין במוט דגל בהפגנה מחוץ לכנסת בירושלים: "ניסה להפריע לנו לשדר, כמו שקורה לנו כמעט תמיד בהפגנות השמאל וגם כאן זה קרה, בן אדם שהוא לא 100 אחוז אפשר להגיד והוא תקף אותנו ביחד עם עוד כמה אנשים"
מערכת ice |  6
עתי שלו בהפגנה (צילום צילום מסך טוויטר)
שוב זה קורה. כתב ערוץ עכשיו 14, עתי שלו, הותקף פעם נוספת באלימות במסגרת ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, כאשר הפעם הותקף בהפגנה מחוץ לכנסת ישראל בירושלים על ידי מפגין שאף הכה אותו במוט הדגל אותו החזיק.
שלו סיפר על התקיפה כך: "זה בחור שניסה להפריע לנו לשדר, כמו שקורה לנו כמעט תמיד בהפגנות השמאל וגם כאן זה קרה. גם היו הקריאות הרגילות וגם טענה שנתניהו הלך עם היאקוזה היפני, משהו לא ברור כל כך, בן אדם שהוא לא 100 אחוז אפשר להגיד והוא תקף אותנו ביחד עם עוד כמה אנשים, צריך להגיד שכאן כוחות המשטרה שומרים עלינו ומנסים להפריד בין אותם מפגינים אלימים לבינינו".
 
כזכור, זאת לאחר שכתב ערוץ 14 עתי שלו הותקף גם ביום שלישי שעבר בצהריים בשידור חי בזמן שהעביר דיווח על המתרחש במחאות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט במסגרת 'יום השיבוש', על ידי המפגינים בתחנות הרכבת, אירעה תקיפה נוספת בערב בהפגנה המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב, כאשר שם כוחות המשטרה נאלצו לחלץ את שלו מההמון, כאשר הוא עצמו אף טען לנסיון לינץ'. באגודת העיתונאים מיהרו להוקיע את ההתנהגות של אנשי המחאה שנהגו בביריונות.
 
שלו העלה תיעוד ובו הוא מפונה על ידי המשטרה הרחק מההמון, תוך שסביבו המולה, צעקות 'בושה' וצפירות רבות של זמבורות, כאשר כתב כך בטוויטר שלו תוך שהוא מתייג את בנימין נתניהו, בני גנץ ויאיר לפיד: "ככה סיימתי את היום בצומת קפלן: שוטרים נאלצו לחלץ אותי מתוך ההמון וללוות אותי לרכב תוך שמאות הולכים אחרינו ומקללים אותנו. כל זה קרה לאחר כמעט לינץ' שעברתי במשך כשעה בצומת. הכל מתועד ויופץ בקרוב. לפיד, תמשיך להגיד שאין אלימות. הרצח שלי על הידיים שלך".
 
בתקרית המוקדמת שאירעה בצהריים בתחנת רכבת, אדם אלמוני התקרב לשלו ותקף אותו פיזית שכשהוא קורא לו "לעוף הביתה", שלו השיב לו: "אל תיגע בי, מטומטם, מטומטם אחד, אתה לא תיגע בי", גם באולפן הזדעזעו מהתקיפה האלימה. יש לציין כי חלק מהמפגינים הדפו את התוקף מיד.
 
מאגודת העיתונאים נמסר בנוגע לתקיפת הכתב עתי שלו כי: "החודשים האחרונים עומדים בסימן של עליית רף הקיטוב בחברה ובתוך כך גם התפרצויות של אלימות במהלך אירועי המחאה".
בנוסף נמסר כי: "אגודת העיתונאים ירושלים מצדדת במאבק לשמירה על חופש הביטוי ובתוכו חופש ההפגנה וחופש העיתונות. אף אחת מהחירויות הללו לא יכולה להתקיים תוך דריסת האחרת".
 
עוד מסרה יו"ר אגודת העיתונאים ירושלים (בשיתוף) עפרה סתת מילוא ומיקי קליין: "אנו מגנים בחומרה כל פגיעה בעיתונאים ועובדי תקשורת ובכלל זה גם את האלימות כנגד כתב ערוץ 14 עתי שלו. מצופה מכל אזרח שומר חוק החרד לדמוקרטיה, להישמר מפגיעה בעיתונאים העושים את מלאכת הקודש שלהם בתנאים קשים במיוחד בימים אלה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עוד שמאלני מזובל. (ל"ת)
    רם 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ?חוקי: כתף-לכתף (ל"ת)
    שופט המגרש 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אחים לא לנשק אחים של חמס יותר נכון
    אא 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשיסטים רקים עבריינים מופרעי נפש שצריך לקחת להם את הילדים שלהם הם מסוכנים אכזרים טפשים בני עוולה גזע עמלקים
    סגור
  • 3.
    ערוץ 14 חבורת שקרנים מסיתים ... לא מקל ולא כלום !!
    שש 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה לשקר (כמו ביבי ו"ההתייבשות") סה"כ המפגין דחף את הכתב עם החזה !! לא מקל ולא נעליים הוא החזיק בדגל ודחף את הכתב עם בית החזה ... אז למה לשקר !! למה להסית ??!! לא מספיק לומר שהכתב "נדחף" או "היה מעורב בעימות פיזי" ... למה "הוכה במקל" שלא היה ולא נברא ... ???
    סגור
  • 2.
    אחים לא לנשק אחים של חמס יותר נכון
    אא 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשיסטים רקים עבריינים מופרעי נפש שצריך לקחת להם את הילדים שלהם הם מסוכנים אכזרים טפשים בני עוולה גזע עמלקים
    סגור
  • 1.
    אחים לנשק
    אא 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחים לנשק כדי להלחם נגד אחים ימניים וזו כוונתם , מוחים אכזרים עוכרי ישראל מחבלים הורסים מחריבי הארץ שוננאי יהודים אלימים ברברים מטומטמים גרועים מהחזבאללה , גרועים מגרועי אוייבי ישראל
    סגור