תקשורת ומדיה

לוסי אהריש נחשפת: התחקיר החדש עליה גורם לה להתבייש?

לוסי אהריש נחשפת ב'תחקיר' משעשע במיוחד בסטורי של עיתונאית חדשות 13, ספיר לוי, לצד מגש בקלאווה מפואר: "למה לוסי מתביישת? עוד פרק בתחקיר על מגישת הטלוויזיה שמפטמת את חברי המערכת שלה. וזה רק קצה הקרחון. שאר המזון שהביאה במטבחון"
תום נחום |  3
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
בצל הסערה ברשת 13 אחרי שראיון של לוסי אהריש עם טלי גוטליב בסוף השבוע האחרון פוצץ לאחר שהמגישה החליטה שהיא לא מוכנה שחברת הכנסת מהליכוד תכנה את הערוץ 'ערוצי התבהלה', יש גם מי שיצא למתקפה נגד רשת 13 ונגד אהריש, כאשר כתב המשפט של חדשות כאן, אבישי גרינצייג, חשף מה דעתו על פיצוץ הראיון, בעוד כעת, לוסי אהריש נחשפת בצורה משעשעת במיוחד.
עיתונאית חדשות 13, ספיר לוי, העלתה לסטורי שלה סרטון ובו נצפית לוסי אהריש לצד מגש בקלאווה מפואר ובטקסט לצד הסרטון נכתב: "למה לוסי מתביישת? עוד פרק בתחקיר על מגישת הטלוויזיה שמפטמת את חברי המערכת שלה. וזה רק קצה הקרחון. שאר המזון שהביאה במטבחון".
 
גרינצייג כתב בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "אין ז’אנר יותר פתטי ומאוס מלהזמין מרואיין שאתה יודע בדיוק מה הוא הולך להגיד, וזו למעשה הסיבה היחידה שהזמנת אותן להתראיין, ואז לפוצץ את הראיון כתוצאה מ״ההלם״ של הדברים שהמרואיין לתדהמתך אמר. מי היה מאמין?! וכמובן בסוף להשתמש בפיצוץ המזויף כפרומו לתכנית".
כזכור, לוסי אהריש שאלה את חברת הכנסת גוטליב: "אבל ממי נתניהו מפחד?", גוטליב השיבה על כך בתקיפות: "נתניהו רק שניה, יודע להנהיג ואני קוראת לו אדוני ראש הממשלה, תחזור להנהיג את הימין ביד רמה".
 
אהריש ניסתה לעצור אותה: "אבל את אומרת לא צריך לפחד, ממי בנימין נתניהו מפחד?", גוטליה ענתה: "אני אגיד לך ממי הוא מפחד, הוא מפחד מרעשי רקע כמו מערוצי התבהלה שלכם, כמו הפייק ניוז שנמצא אצלכם".
אהריש ניסתה לעצור אותה שוב: "אוקיי, אבל את מתראיינת לערוצי התבהלה האלה, בואי לא נגיע למקום הזה, בואי לא נגיע למקום הזה, בואי לא נקרא בשמות, אני מכבדת אותך בתור חברת הכנסת טלי גוטליב, אל תקראי לנו ערוצי תבהלה, אנחנו מכבדים אותך ומתראיינים ולא תקראי לנו".
גוטליב אמרה: "אני כן אקרא, ועוד איך אגיע למקום הזה, אני ועוד איך אקרא לך ערוצי תבהלה, זכותי", אהריש אמרה: "לא את לא, אז בואי נעצור את הראיון פה, מי שמשפיל אותי ואת הקולגות שלי אני לא מוכנה להמשיך את הראיון הזה, תודה רבה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמבוש שעשתה לגוטליב מכוער מכל בקלאווה. (ל"ת)
    שמאל ללא ערכים 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לוסי
    אריה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המון כבוד לך ולערוץ.
    סגור
  • כבוד לטלי פחימה (ל"ת)
    ניר 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור