תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נפרד בכאב: "לך תשמח את המלאכים"

מגיש ערוץ 14, רשת 13 ורדיו קול חי, מנחם טוקר, נפרד מחברו הטוב, איש העסקים והזמר דדי גראוכר ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 62 בלבד: "חבר שלי, זמר נדיר, אדם מדהים, תמיד לעזור לכולם, גם ברגעים הכי קשים עם בדיחה וחיוך, הלב הכי גדול שראיתי בחיי, אני פשוט לא מאמין, לך תשמח את המלאכים שם למעלה, תשיר להם מהשירה הקדושה שלך"
תום נחום |  4
ערוץ 14 (צילום מסך)
בגיל 62 בלבד, איש העסקים והזמר דדי גראוכר ז"ל, נפטר אמש (שני) והותיר אחריו עשרות להיטים כזמר מוזיקה החסידית ועשיית חסד עם הזולת בהקמת פרויקטים משמעותיים לחולים ונזקקים. הלוויתו  תערך היום, בשעה 14:00 בצהריים בבית העלמין 'ארץ החיים' בצומת הר טוב.
מגיש ערוץ 14, רשת 13 ורדיו קול חי, מנחם טוקר, נפרד מחברו הטוב ברשתות החברתיות וכתב בטוויטר: "דדי....דדי...דדייייייייייייייייי חבר שלי, זמר נדיר, אדם מדהים, תמיד לעזור לכולם, גם ברגעים הכי קשים עם בדיחה וחיוך, הלב הכי גדול שראיתי בחיי, אני פשוט לא מאמין, לך תשמח את המלאכים שם למעלה, תשיר להם מהשירה הקדושה שלך".
ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד ברשתות החברתיות: "רעייתי שרה, יאיר, אבנר ואני,  מבכים את לכתו של חברנו האהוב דדי גראוכר ז״ל. דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק. דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון". 

עוד הוסיף: "כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו. אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים - ציפורה מרים, מיכל חנה, שירה, שני יפה, שי מאיר, אברהם אלימלך, נתן יאיר, רננה זהבה, יעקב דב, אביאל -  ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה". .
סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר כתבה: "‏דדי גראוכר ז"ל היה איש מיוחד ומוכשר שהשתמש ביכולות שלו לעשות לאנשים טוב. אני עצובה על פטירתו. אדם נפלא שעזר לכולם ונתן מעצמו למען הכלל ללא הפסקה. הוא סבל מאוד והזכדך בייסורים. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי זה (ל"ת)
    השם ישמור 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא לטובתו.
    קובי ש"ך 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשיצורים כמו ביביוב ובעלתו, טוקר ודומיו, מבכים את דדי וקוראים לו "חבר-קרוב", אני בטוח ב100% שדדי, בוכה בקברו. ידוע המאמר: "אמור לי מי חבריך, ואומר לך מי אתה". אני בטוח שהדבר האחרון שדדי היה רוצה עכשיו כשהוא עומד למשפט בשמים, שיזכירו לו מי "חביריו-הקרובים", כי זה ממש לא לטובתו.
    סגור
  • 1.
    לראש הממשלה אין עוד ילדה בכורה ? מוזר? (ל"ת)
    אזרח תמים 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • בוודאי שיש. תמונתה
    עידן כהן. 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמצאת אצל המסגר.
    סגור