תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' מתפוצץ: "לצעוק על משפחות חטופים? אפס"

ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', במתקפה חריפה נגד ח"כ אלמוג כהן: "מעריך אותך מאוד שבשבת השחורה ישר לקחת נשק ורצת לאיזור התופת, אבל לצעוק על משפחות החטופים זה מעבר לכל גבול. אפס"
תום נחום |  12
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
דיון סוער וייצרי מאוד נרשם היום (שני) באולפן חדשות 12, כאשר חבר הכנסת אלמוג כהן שהיה מאוד אמוציונאלי הביע ביקורת חריפה על משפחות החטופים והמגיש ירון אברהם נאלץ להכנס בו על דבריו.
מי שהגיב לנושא ופחות אהב את דבריו של כהן ואת הצורה בה פנה למשפחות החטופים בדיון בכנסת הוא ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', שכתב בטוויטר כך לאחר שחסם את אלמוג כהן: "מעריך אותך מאוד שבשבת השחורה ישר לקחת נשק ורצת לאיזור התופת, אבל לצעוק על משפחות החטופים זה מעבר לכל גבול. אפס".
 
ירון כהן אמר לחבר הכנסת כהן: "למה התכוונת שאמרת לנציגי המשפחות של החטופים 'אין לכם מנדט על הכאב'?", על כך אמר: "אני אתחיל ואומר ראשית, משפחות החטופים הם קודש הקודשים, אני הראשון מהקואליציה שהגיע לדבר איתם והרכנתי את ראשי, אבל אני נלחמתי באופקים ואיבדתי קרוב ל-50 חברים? תפסתי את אשתו של חבר שלי שניסתה להגיע לגופה שלו עם תינוק על הידיים".

כהן אמר בהמשך: "המנדט על הכאב הוא של כולם, גם שלי, אני ישן עם הריחות והמראות. להגיד לנו הרגנו מספיק ערבים? אני כל לילה הולך לישון את המראות האלה, אני רואה את הילדות של חברים שלי ששואלות איפה אבא? אז לי אין כאב? אין לי כאב? אחים שלי שאיבדתי לא מספיק טובים? למה הכאב הזה הוא גם לא שלי? למה אומרים דבר כזה? אנחנו התחלנו את היום הזה בחג, זה היה חג, זה היה חג בכלל ואז מצאתי את עצמי נלחם שם בסימטאות בקלצ'ים ו-RPG ורימונים, למה החברים שלי מאופקים שווים פחות?".
אברהם השיב לו על כך: "חבר הכנסת כהן, הם לא שווים פחות, הם שווים אותו הדבר כמו כל מי שנפל במערכה הזו, אזרחים וחיילים, הדם של אף אחד לא יקר יותר מדם של אדם אחר". בהמשך ניסה כהן לחזור למצב רגוע, אבל התקשה מאוד וחש ברע. "כשאומרים דבר כזה עלוב, הרגתם מספיק ערבים...אמרתי להם את האמת, יש למישהו בעיה עם האמת?".
עוד אמר כהן: "הקשבתי שעה למה שאמרו בשיא הסימפטיה, אבל לבוא ולהגיד שהרגנו מספיק ערבים? מה זה?", אברהם אמר: "אתה מבין מה זה להגיד למשפחה של חטוף "חצופים?", כהן אמר: "אין לי סימפטיה, זה הכאב של כולם? מה כבר אמרתי? אני חבר כנסת שקבר קרוב ל-50 חברים וכמעט איבד את חייו בבוקר, לצעוק גם לחבר כנסת בושה שהוא מגיע לצעדה, מה זה?".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יש בלבול בשמות של ההרוגים הבוקר
    שרה 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסבירה לכולם שבמשפחת ברקוביץ׳ של הכדוררגל מתים רק ממנת יתר או תאונת דרכים עם הלמבורגיני. אין להם במשפחה מדי לוחמים
    סגור
  • 10.
    לא נשכח הכפשות והסתערות אלימה של ברקו על הורים שכולים. (ל"ת)
    ברקו המסית הלאומי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    .....
    שירה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי אשם לו שהוא איבד ? זאת בדיוק הסיבה שהוא כל כך כעס עליו כדי שלא נאבד כאלה אנשים שחשובים לכולנו שוב
    סגור
  • 8.
    .....
    שירה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מסכימה עם ברקוביץ כי הוא צעק עליהם רק לטובת כולנו כי הם משחררים מלא מחבלים עבור החטופים שלנו וזה רק מעמיד את כולנו בסיכון וגם לא את כל החטופים
    סגור
  • 7.
    רגשות מעורבים בעניין
    קתי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל במקרה הזה בלבד הוא צודק. היו שם כמה אמירות מקוממות שאין להן מקום וחבל שאלו מי שהמשפחות בחרו שייצג אותן. נכון שנדרש איפוק בזמנים קשים אלו אבל דווקא בגלל שהזמנים קשים לכולם קשה להתאפק כשלוחצים לך על נקודה כואבת. הרגתם מספיק ערבים זו אמירה שלא היתה מביישת פעיל בי די אס. מחילה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    עכשיו מראים באיילת חסון
    רו 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישיבת ועדה עם הורים שכולים להמשכיות הילדים שלהם, מירב בן ארי קראה לאימו של בראל חדריה שקרנית, אמרה לאב שקול אם לא מוצא חן בעיניך מה שאני אומרת, אתה יכול לצאת. נו ליאור, מה זה שונה? האם גם פה תצא נגד מירב בן ארי או שזה רק נגד ימנים? נכון, רק נגד ימנים, דתיים וחרדים מתוך אנטישמיות, גם בזמן מלחמה...
    סגור
  • 5.
    ליאור, בשבילך, בשביל אביך ובשביל כל מי
    רו 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרוצה לקנות מכם סחורה: איל ברקוביץ' הודה בתקיפת מאמן בנו כדורגלן העבר הגיע לעיסקת טיעון, במסגרתה הודה בתקיפת דני עציוני, מאמן קבוצת הילדים של מכבי הרצליה, בה שיחק בנו. העונש: 2,000 שקל פיצוי ו-100 שעות עבודות שירות. רענן בן צורפורסם: 04.03.09
    סגור
  • עלוב
    קתי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה בין שמיטה לתשמישי מיטה? חמרמיר שכמותך.
    סגור
  • 4.
    הבן חלול
    קרני 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבן של אייל ברקוביץ גם חלול ,כל המשחה הזאת להקיא מימנה .ויקומו הגננים וירביצו למלפפונים.ילא סע מהעיניים שלנו.אבא שלך דפוק ואידיוט ,ואתה בדרך שלו .פשוט להקיא אותכם .מה נעשתה עכשיו יאיר נתניהו ? ילא גזגז.משפחה של דפוקים.מספיק עם הלשון הרע והשערורייה של אבא שלך ואופירע אסייג.בגללם הכל !השניאה וגיבורי הסרק שלהם .העיפו את אבא שלך בקרוב לאופירע שתחזור לדימונה מאיפה שהזהל הגיע .עוף אתה ואבא שלך טוס ולך לצבא במקום לבלבל תמח .חוץ מכסף את אבא שלך לא מעניין כלום .שיתעסק עם העבר שלו הוא ואופירע אסייג .
    סגור
  • 3.
    אלמוג
    בר כוכבא 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך יצור כמוך יושב בכנסת ישראל. יא אלמוג ועוד כהן כשם משפחתי. בושה. בזמן כזה לעלות עונש מוות. פופוליסט דגנרט.
    סגור
  • 2.
    מי זה ליאור ילד כפות .
    נסרלה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי זה ליאור ילד כפות .
    סגור
  • 1.
    הבן כמו האבא צעקן מקצועי
    זוכר את השואה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומי אתה שתצעק על לוחם שאיבד' חברים שנלחם מול הנאצים הרוצחים
    סגור