טלוויזיה

מגיש חדשות 12 בפדיחת ענק: זו הסיבה שנאלץ להתנצל

המגיש הוותיק גדעון אוקו אמר בשידור: "חזרנו אליכם ועכשיו אנחנו אומרים שלום ללילה סולי, מה שלומך? חיילת בקבע, מקהילת הכושים העבריים בדימונה ואת...", החיילת קטעה אותו ודייקה: "העבריים", אוקו הנבוך נאלץ מיד לומר "סליחה". ומה קרה לעדי זריפי?
מערכת ice |  3
גדעון אוקו (צילום אתר N12)
כמה פדיחות קלות נרשמו בסוף השבוע האחרון בחדשות 12. מבוכה קלה ראשונה נרשמה בחצות הלילה שבין חמישי לשישי, כאשר במשדר החדשות הלילי של הערוץ. המגישה עדי זריפי פנתה אל הקונטרול, אך לא הבחינה כי היא כבר נמצאת בשידור חי ובכך נוצר רגע מצחיק למדי. 

זריפי פנתה אל הקונטרול: "תראו לי את הטקסט שנייה, תראו לי את הטקסט", היא אמרה זאת בשידור החי. לאחר מספר שניות, הבינה המגישה כי היא נמצאת בשידור חי ופעלה במקצוענות כאילו לא קרה דבר.
 
הפדיחה השנייה קרתה דווקא למגיש הוותיק גדעון אוקו שאמר בשידור: "חזרנו אליכם ועכשיו אנחנו אומרים שלום ללילה סולי, מה שלומך? חיילת בקבע, מקהילת הכושים העבריים בדימונה ואת...", החיילת קטעה אותו ודייקה: "העבריים", אוקו הנבוך נאלץ מיד לומר "סליחה"
 
בטוויטר יצאו נגדו בזעם: "גדעון אוקו יגזען ירשע!! חיילת בקבע הוא אמר לה בשידור חי ״כושית״ מה יהיה בארה״ב היו צולבים אותו פה זה עובר לו חלק זהו דיי צריך לסגור תערוץ הזה גדעון אתה הכי גרוע שיש איזה אדם מטונף הלבין פנייה מול כל עם ישראל ואת כל הקהילה איפה כל יפה נפש עכשיו בוושה פשוט בושה!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגובה על ההתלהמות כנגד גדעון אוקו
    נעמי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נו באמת, גדעון אוקו הוא אחד השדרנים הרגישים והמעודנים ביותר, והכי לא גזען. בשעתו הם באמת נקראו "הכושים העבריים של דימונה" עד שבשלב מסוים כדי להיות פוליטיקלי קורקט שינו את השם ל"להקת העבריים מדימונה". אז נפלט לו, זה אומר שהוא גזען? כל כך קל עם היד על המקלדת להזדעם ולהתלהם.
    סגור
  • 2.
    אז מה?
    ישראלי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לאשתו של משה רבנו קראו כושית. אז מה? ככה קוראים להם. מה זה שונה מ-בוזבוז של אשכנזים או פרענק של מרוקאים. או טרבלסי של טריפוליטאים וכו וכו. מה יש להעלב?
    סגור
  • 1.
    .
    פייר אומנד 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך להתפטר
    סגור