תקשורת ומדיה

צבי יחזקאלי: "מלחמת העצמאות שלנו חייבת להסתיים בנכבה שלהם"

צבי יחזקאלי התראיין על הלחימה מול חמאס ואמר: "זו מלחמת איראן. היא זו שעשתה לנו את הסיפור הזה, חמאס לא היה עושה את זה אם לא הרוח הגבית של איראן" 

מערכת ice |  4
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13 צבי יחזקאלי, שוחח היום (שלישי) עם ינון מגל ואלוף (מיל') יצחק בריק ב103FM ואמר: "בעולם מבזים אותנו. אמנם שחררו ארבעה חטופות אבל זה כלום מכלום. גם מה זה לרסק את חמאס? אנחנו פשוט לא מבינים עם מי יש לנו עסק, והסיפור של עזה לא יסתיים בעזה, יש לכך השלכות על מה שיקרה ביהודה ושומרון". 
בהמשך, הוסיף: "בעזה לא צריכה להישאר ישות פלסטינית כי היא תמיד תהיה עוינת. ברור שמצרים וירדן לא ירצו לקחת אותם. העולם יהיה חייב לקלוט אותם, קנדה פתוחה לפליטי מלחמה, לעיראקים, לסורים. בברלין יש 3.5 מיליון סורים. אחרת, אם לא תעשה את זה, תקבל שם ישות שתקרין שוב את הסיפור של חמאס". 
כשנשאל על הגזרה הצפונית מול חיזבאללה, אמר יחזקאלי: "זו מלחמת איראן. איראן עשתה לנו את הסיפור הזה, חמאס לא היה עושה את זה אם לא הרוח הגבית של איראן. אני חושב שנסראללה ירים את הלהבות עד לרגע בו נגיד לו שאנחנו לא רוצים. הוא לא ייכנס לעימות כולל, אך כשייכנסו לרצועה, השפה תשתנה בצפון. זה פי אלף יותר מסוכן מחמאס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק
    רפאל יהודה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק התחלנו , תיכף הערבים מתפוצצים עלינו מכל הכיוונים!!!
    סגור
  • 2.
    חמס חיזבללה וכל היתר מחכים
    אח 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שאני רואה את המנהיגות הישראלית עכשיו ביבי גנץ ואייזינקט בקבינט ובן גביר וסמוטריץ מנוטרלים אין מצב שזה יקרה . ביבי פקה פקה וכל ההבטחות שלו שוות לכלום . היכן שהרוח נושבת לשם יפנה . יכנע לביידן בקלילות . קבינט המלחמה הוא קבינט הסתרה והכלה . ביבי גמר אחרי שהביא אותנו עד הלום . הליכוד חייב לשלוח אותו לפנסיה אחרת בבחירות הבאות הלך אליהם
    סגור
  • 1.
    אידיוט גמור, קיצוני דתי משיחי שהכיפה על ראשו מדברת לא ש (ל"ת)
    ממנל 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • בוט איראני
    רומ 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור