תקשורת ומדיה

צבי יחזקאלי תוקף: "כמה היינו תמימים, עושים נכבה בעזה"

ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, מתייחס לשינוי התודעה בחברה ובהנהגה הישראלית: "כמה היינו תמימים וכמה אנחנו צריכים להסיק מזה לגבי ההתנהלות מול הפלסטינים להבא. זה שינוי תודעה". וגם: מה אמר על חיזבאללה?
תום נחום |  1
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה מביא את יומה ה-38 של המלחמה בעזה (שני) לכדי שורת הישגים. אחרי הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא והטילים מסוריה, ישראל מגיבה שוב בעוצמה וכבר עין אחת מסתכלת בזהירות על הגבול הצפונית שם נרשמת התלקחות מול חיזבאללה.
בתוך כך, כתב, פרשן וראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, התייחס פעם נוספת למצב הביטחוני המתוח בדרום ובצפון במסגרת מלחמת חרבות ברזל כאשר שוחח עם שרון גל ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמר כך: "תחשוב כמה היינו תמימים וכמה אנחנו צריכים להסיק מזה לגבי ההתנהלות מול הפלסטינים להבא. אני חושב שהתמונות של הנכבה שנעשית להם כעת, שהם יורדים דרומה ואין להם לחזור, זה שינוי תודעה".
 
עוד הוסיף יחזקאלי והתייחס למצב בצפון: "בצפון זה מצב מלחמה אבל נסראללה יודע שהוא יכול לטפס עוד כמה מדרגות כדי שביירות תראה כמו עזה, כי הוא יודע שאנחנו לא רוצים להיכנס לזה. מתי התודעה תשתנה? כשהוא יבין שהישראלים הם לא אספרסו. התוצאה צריכה להיות שמי שקם נגד מדינת ישראל - לא יכול לחזור למצבו הקודם. עד אז הם יתגרו בך, מעוד זירה ועוד זירה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאי אמין ולא משקר כמו שאר הכתבים בערוץ 13 (ל"ת)
    סימה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור