תקשורת ומדיה

סיון כהן תוקפת: "התמונות האלה עושות לנו נזק נוראי"

מגישת רשת 13, סיון כהן סבן, הגיבה לפוסט של 'הצל' עם התמונה עם דגל ישראל ממעצרו במשטרה של סטודנט לרפואה בחברון שהעלה תמונות של חייל שנפל בעזה ואיים על משפחתו: "התמונות המביכות האלה זה ממש לא הדרך"
תום נחום | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
עסקת החטופים כמעט הושלמה ואחרי שהחלה הפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס ושוחררו כבר 40 מהשבויים הישראלים, היום (שני) תתבצע הפעימה האחרונה. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-52, אך נמצאת בהפסקה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
בתוך כך, אחרי השחקנית מאיסה עבד אל האדי ומקרים רבים נוספים, משטרת ישראל ממשיכה בפעולות נגד אזרחים ערביים שתומכים במעשי הטרור המזעזעים של חמאס ב-7 באוקטובר, כאשר עצרו כעת סטודנט לרפואה מחברון שהעלה לרשת תמונות לוחם דרוזי שנפל בעזה ואיים ברצח על משפחתו.

'הצל', יואב אליאסי, הגיב לנושא והעלה את תמונתו של אותו סטודנט במעצר מול דגל ישראל ענק וכתב: "זה שמנשק את הדגל בדמעות זה סטודנט לרפואה מחברון שהרגיש גבר להעלות את תמונות לוחם דרוזי שנפל בעזה ולאיים ברצח על משפחתו השכולה. אל דכתור (הדוקטור) לא ציפה שכמה שעות אחרי המשטרה תפרוץ לו הביתה בחברון, תשלוף אותו מהמיטה ותעביר אותו למשטרת שפרעם. נגמרו ימי השתיקה וההכלה, מה שהיה לא יהיה יותר. כל הכבוד למשטרה".
מגישת רשת 13, סיון כהן סבן, הגיבה לפוסט של 'הצל' וכתבה: "דעה: התמונות האלה עושות לנו נזק נוראי. צריך להשמיד. למוטט. לנקוט ביד הכי קשה שיש נגד מפלצות נאציות ותומכיהם, ועדיין התמונות המביכות האלה זה ממש לא הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה